تخصیص درست و به موقع منابع عاملی مهم در رونق اقتصادی می باشد

تخصیص درست و به موقع منابع عاملی مهم در رونق اقتصادی می باشد

معاون پشتیبانی بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان کردستان تخصیص درست و به موقع منابع را عاملی مهم در رونق اقتصادی عنوان کرد.



معاون پشتیبانی بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان کردستان تخصیص درست و به موقع منابع را عاملی مهم در رونق اقتصادی عنوان کرد.

 
به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کردستان، محمد اکبری – معاون پشتیبانی بانک - در این بازدید، در شورای مدیران استان با تاکید بر موفقیت های استان کردستان در سال گذشته، کارکنان  را اصلی ترین عامل این موفقیت دانست و اظهار داشت: موفقیتی که امروز شاهد آن هستیم حسن تدبیر مدیران و تلاش کارکنان بانک در استان می باشد.

 
معاون پشتیبانی مهندسی بانک تصریح کرد: حفظ جایگاه کنونی بانک مهر اقتصاد استان کردستان در کشور بسیار مهم و دشوار است که باید در اولویت کاری مدیران و کارکنان استان قرار گیرد.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بازدهی دارایی ها را دغدغه بنگاه های اقتصادی دانست و تاکید کرد: هر بنگاه اقتصادی باید در تلاش باشد تا بازدهی دارایی ها یا همان بهره وری خود را افزایش دهد که امروز بانک مهر اقتصاد در استان کردستان توانسته این مهم را محقق کند.

 
اکبری اقتصاد کشور را بانک محور دانست و تصریح کرد: بانک ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد دارند لذا در چنین شرایطی چنانچه تخصیص منابع به درستی و به موقع صورت گیرد می توان شاهد رونق اقتصادی در منطقه بود.

 
اکبری افزود: تخصیص به موقع منابع می تواند یک بنگاه کوچک در حال ورشکستگی را از بحران خارج نماید که خوشبختانه بانک مهر اقتصاد با ورود به مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از بنگاه ها و صنایع کوچک و تبدیلی گام های ارزنده ای برداشته است. 

 
گفتنی است اکبری در سفر به استان کردستان با شهردار و جمعی اعضای شورای شهر سنندج دیدار و پیرامون مشکلات بانک در خصوص املاک و همکاری دو سویه برای خرید و ساخت ساختمان سرپرستی تبادل نظر کرد.

معاون پشتیبانی و مهندسی ضمن بازدید از شعب و بررسی وضعیت املاک استان با همکاران پیرامون مسائل و مشکلات مختلف گفت و گو کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا