تحلیل وضعیت بازار فولاد جهان در نشست با مدیر بازرگانی و فروش شرکت CRU انگلستان

تحلیل وضعیت بازار فولاد جهان در نشست با مدیر بازرگانی و فروش شرکت CRU انگلستان

گروه صنایع معدنی >فولاد - با توجه به جایگاه شرکت CRU انگلستان در زمینه مشاوره و تحلیل بازار فولاد، با هماهنگی واحد مهندسی صنایع ، مدیر بازرگانی و فروش این شرکت با حضور در شرکت فولاد مبارکه در نشستی با معاونین و مدیران به تحلیل بازارهای فولادی پرداخت.

به گزارش ماین نیوز، در این نشست نیکلاس جیمز کولیر، مدیر بازرگانی و فروش شرکت CRU انگلیس ضمن ابراز خرسندی از هماهنگی بعمل آمده برای بازدید از نواحی تولیدی شرکت فولاد مبارکه ، این شرکت را یک شرکت با تکنولوژی مطلوب و به روز توصیف نمود و گفت: با مطالعات و بررسیهای انجامشده در شرکتCRU، پیشبینی می شود اوضاع فولاد در آینده رو به رشد خواهد بود و تولید فولاد چین نیز با کنترل و منطق مطلوبی ادامه خواهد یافت و با ایجاد تناسب بین قیمت سنگ آهن و قراضه، قیمتها واقعی تر شده و نوید این وجود دارد که با تغییرات پیشبینی شده در بازار تولید و مصرف فولاد جهان، وضعیت شرکت های فولادی در خاورمیانه و ایران نیز رو به بهبود و ثبات خواهد بود، ضمن اینکه به دلیل تغییرات در حوزه قیمت سنگ آهن و قراضه، در آینده پیش بینی می شود که تولید فولاد کشور چین در مسیر تغییر تکنولوژی از کوره بلند به کوره قوس قرار خواهد گرفت.

بررسی وضعیت فعلی صنعت فولاد چین و اهمیت توجه به آن ، بررسی و پیش بینی وضعیت آینده و صادرات فولاد چین ، مقایسه هزینه های تولید فولاد در چین و سایر کشورهای رقیب، مقایسه تولید فولاد به روش کوره بلند و روش قوس الکتریکی، وضعیت تولید و قیمت کلاف گرم در دنیا، توسعه فولاد در منطقه و خاورمیانه، بررسی وضعیت فعلی و پیش بینی رفتار بازار سنگ آهن و همچنین ارائه آمار و ارقام پیرامون بهینه کاوی در بهره وری نیروی انسانی، هزینه ها و تعمیرات در شرکت های مختلف از دیگر مواردی بود که توسط مدیر بازرگانی و فروش شرکت CRU انگلیس مورد بررسی قرارگرفت.

در نشست اختصاصی مدیر بازرگانی و فروش شرکت CRU با نمایندگان واحدهای مهندسی صنایع، برنامه ریزی خرید، تحقیقات بازار، برنامه ریزی جامع و سرمایه گذاری، تحقیق و توسعه و مهندسی کارخانه ضمن بررسی خدمات قابل ارائه توسط شرکت CRU و بیان انتظارات هر واحد از گزارشات شرکت CRU، مقرر شد نمونه گزارشات قابل ارائه و تهیه شده توسط CRU در اختیار واحدهای مریوطه قرارگیرد.
گفتنی است شرکت CRU یک شرکت مشاورهای خصوصی است که بر روی فلزات، معادن و مواد شیمیایی تمرکز دارد این شرکت در سال 1969 در شهر لندن تأسیس شد و دارای دفاتر متعددی در نقاط مختلف جهان از جمله چین، آمریکا، استرالیا، برزیل و... می باشد.
حوزه تمرکز گزارشات این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات میباشد که در آن به تجزیه و تحلیل بازار، نوسانات قیمت و سایر شاخص ها در 24 بخش صنعت و معدن میپردازد وگزارشات آن در دوره های مختلف برای حوزه هدف ارسال می گردد.

نتایج حاصل از گزارشات و تحلیل داده ها، نه تنها به وضعیت کنونی حوزه های اشاره شده می پردازد بلکه چشم انداز و شرایط بازار را با سناریوهای مختلف برای آینده پیش بینی می کند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا