هند 100 هزار تن ریل فولادی به ایران صادر می کند

هند 100 هزار تن ریل فولادی به ایران صادر می کند

دنیای معدن - شرکت فولاد دولتی SAIL هند حدود 100 هزار تن ریل به ایران که در حال اجرای یک برنامه بزرگ توسعه شبکه راه آهن است، صادر خواهد کرد.

به گزارش دنیای معدن، بینزنس استاندارد در گزارشی نوشت: شرکت SAIL از طریق کارخانه فولاد بیلای (BSP) که تنها تولیدکننده ریل برای این شرکت است، حدود 100 هزار تن ریل برای ایران فراهم خواهد کرد.

بر اساس گزارش این پایگاه اینترنتی هندی، سفارش ایران برای ریل به طول 18 متر است و به دلیل اینکه این کارخانه ریلهای 18 متری مورد درخواست مقامات ایرانی را تولید نمی کند، در حال نصب تجهیزات جدید برای تولید ریلهای مذکور است.

یک سخنگوی این شرکت به بیزنس استاندارد گفت: تجهیزات ویژه از تامین کنندگان خارجی خریداری شده است تا تسهیلات جدید برای تولید ریل 18 متری نصب شود.

این کارخانه پیش از این در سالهای 1967، 1969 و 1976 به ایران فولاد صادر کرده بود. در مجموع 270 هزار تن فولاد از کارخانه بیلای صادر شده است.

ایران قصد دارد ظرف 10 سال آینده 25 میلیارد دلار برای پروژه های توسعه و مدرنیزه سازی سرمایه گذاری کند. انتظار می رود با این سرمایه گذاری شبکه راه آهن ایران از 15 کیلومتر کنونی به 25 هزار کیلومتر تا سال 2025 توسعه پیدا کند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا