مدیر عامل شركت پوسكو:

فولاد مباركه به عنوان یك شركت تراز اول می تواند حضوری موفق در بازار جهانی داشته باشد

فولاد مباركه به عنوان یك شركت تراز اول می تواند حضوری موفق در بازار جهانی داشته باشد

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیر عامل شركت آهن و استیل پوهانگ ( Pohang Iron and Steel Company) كره جنوبی گفت: با توجه به پیشرفت مستمر شركت فولاد مباركه، این شركت می تواند به عنوان شركتی تراز اول در بازار جهانی حضوری موفق داشته باشد.

به گزارش ماین نیوز، اوه جون كیون « Kwon Oh-Joon» در نشستی با معاونین و مدیران شركت فولاد مباركه افزود: زمینه همكاری و مشاركت با فولاد مباركه زیاد است و با توجه به صنایع متعدد و بسیار و همچنین وجود معادن سنگ آهن، زغال سنگ و گاز طبیعی در ایران، امیدواریم بتوانیم همكاری متقابل و خوبی را با این شركت برقرار كنیم.
وی با اشاره به فعالیت شركت پوسكو گفت: این شركت با داشتن یكصد نمایندگی در دنیا و تولید 37 میلیون تن فولاد در سال، علاوه بر مشاوره در زمینه تولید فولاد قادر به همكاری با شركت فولاد مباركه در زمینه های فنی و مهندسی، انرژی و فناوری اطلاعات است.

مدیر عامل شركت پوسكو، حضور رییس جمهوری و بازرگانان كشور كره جنوبی در ایران را زمینه ساز همكاری مناسب دو كشور دانست و گفت: بازدید ما از بزرگ ترین فولادساز خاورمیانه، به منظور شروع همكاری و آشنایی با صنایع ایران از جمله فولاد مباركه برنامه ریزی شد كه این بازدیدها وضعیت موجود فولاد در ایران را بهتر مشخص می كند.
وی آینده همكاری با فولاد مباركه را روشن دانست و گفت: در مرحله بعد با حضور مهندسین و كارشناسان فنی شركت پوسكو در شركت فولاد مباركه زمینه همكاری ها بیشتر مشخص خواهد شد.

محمود ارباب زاده، معاون بهره برداری شركت فولاد مباركه نیز در این نشست با تبیین استراتژی، اهداف و موفقیت های شركت فولاد مباركه در سالهای قبل اظهار امیدواری كرد: با برقراری ارتباط بین شركت فولاد مباركه و شركت پوسكو، این شركت همچنان در افق آینده بدرخشد.
در این نشست محمدعلی شهریاری معاون شركت فنی و مهندسی فولادمباركه به ارائه گزارش از فعالیت های این شركت پرداخت.

این دیدار با پرسش و پاسخ متقابل در زمینه همكاری های متقابل از سوی مدیرعامل و هیات همراه شركت پوسكو با معاونین و مدیران فولادمباركه پایان پذیرفت.
مدیر عامل شركت پوسكوی كره جنوبی به همراه مدیران عامل و معاونین شركتهای پوسكو E&C و شركت پوسكو دوو كره جنوبی و نمایندگان آنها، از فولاد مباركه بازدید كردند تا علاوه بر آشنایی با خطوط تولید این شركت بزرگ فولادی، زمینه های همكاری متقابل را مورد بررسی قرار دهند.
فولاد مباركه بزرگترین مجتمع صنعتی كشور و بزرگترین تولیدكننده فولاد تخت در خاورمیانه است.

این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد كشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
شركت فولاد مباركه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولید كننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.
مجتمع فولاد مباركه واقع در 75 كیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 كیلومتر مربع وسعت و 17 كیلومتر مربع سالن تولید است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا