آغاز شد؛

مسابقه بزرگ تالار مجازی با جوایز ارزنده

مسابقه بزرگ تالار مجازی با جوایز ارزنده

تالار مجازی بورس به مناسبت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مسابقه ای برگزار می کند. سکه طلا به عنوان جوایز این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است.

 

تالار مجازی بورس به مناسبت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مسابقه ای برگزار می کند که دوره مسابقه، پیش از نمایشگاه به پایان می رسد و جوایز آن طی مراسمی در زمان برگزاری نمایشگاه اهدا می شود.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در تالار مجازی بورس از امروز 20 اردیبهشت ماه تا 15 تیر ماه، مسابقه معاملاتی به مناسبت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می شود.

معامله گران در تالار مجازی می توانند با شرکت در این دوره و کسب بالاترین امتیاز از جوایز ارزنده آن که شامل سکه طلا است، بهره مند شوند.

در این مسابقه به نفر اول 3 قطعه نیم سکه، نفر دوم 2 قطعه نیم سکه و نفر سوم یک قطعه نیم سکه اهدا می شود. اسامی برندگان روز عید فطر در سایت تالار مجازی اعلام و جوایز برندگان طی مراسمی در روزهای برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اهدا می شود.

این سامانه، یک محیط شبیه­ سازی شده از بورس است که علاقه­ مندان به بازار سرمایه می­ توانند قبل از ورود به بورس واقعی، تجارب و آموزش ­هایی در این زمینه کسب کنند.

خرید و فروش مجازی سهام در این تالار، برای همه افراد امکان پذیر است، این سامانه اینترنتی با شبیه­ سازی بورس اوراق بهادار تهران، بدون نیاز به پول و ریسک، این امکان را به کاربران می­دهد که سرمایه­ گذاری در شرایط واقعی را تجربه کنند.

تالار مجازی بورس، دغدغه سرمایه­ گذاران تازه وارد را در خصوص نگرانی از ریسک سرمایه­ گذاری در بورس برطرف می­ کند و با شبیه ­سازی بورس، به آنها از نزدیک این امکان را می دهد که با شرایط و اصول سرمایه ­گذاری در بورس آشنا شوند و بدون متحمل شدن ریسک و صرف پول، سرمایه گذاری در این بازار را در فضای مجازی تجربه کنند.

تالار مجازی بورس ایران از دو بخش اصلـی، یعنی سامانه شبیه‌ساز معاملات و پورتال جامع آموزشی تشکیل شده است که هر یک، متناسب با نیاز مخاطبان، آموزش‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند.

این سامانه هم اکنون یکی از پرطرفدارترین سایت­ های فعال در زمینه بورس کشور با حدود 290 هزار کاربر است که هر روز به تعداد کاربران آن نیز افزوده می شود. 

این اقدام به منظور آموزش عمومی مردم جامعه در کشورهایی چون آمریکا، انگلستان و مالزی نیز عملیاتی شده و تجارب موفقی را به منظور آموزش عمومی در این کشورها به همراه داشته است.

 

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا