برگزاری سومین کنفرانس بین المللی «معدن و منابع» استرالیا در آبان ماه

برگزاری سومین کنفرانس بین المللی «معدن و منابع» استرالیا در آبان ماه

گروه معادن - سومین کنفرانس بین المللی معدن و منابع استرالیا ( ایمارک) روزهای 18 تا 20 آبان ماه 95 در شهر ملبورن استرالیا برگزار می شود.

 به گزارش ماین نیوز، سیاستگذاران، سرمایه گذاران، صاحبان معادن، مبتکران، صاحبان تکنولوژی و دانشگاهیان از 50 کشور دنیا در این کنفرانس بین المللی حضور خواهند داشت. در ایمارک سال گذشته، برای نخستین بار مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو از سوی برگزار کننده کنفرانس دعوت رسمی شد که به همراه یک هیات 20 نفره در این گردهمایی بین المللی شرکت کرد.

> ایمارک سال 2015روزهای 19 تا 22 آبان ماه گذشته در شهر ملبورن استرالیا برگزار شد.

از برنامه های جانبی کنفرانس 2016 می توان به برگزاری کارگاه آموزشی از سوی شرکت های بزرگ دنیا همچون ریو تینتو اشاره کرد که در روز 17 آبان ماه (روز قبل کنفرانس) در محل کنفرانس برگزار و به شرکت کنندگان گواهینامه ای اعطا خواهد شد.
در ایمارک سال گذشته، 52 درصد از شرکت کنندگان را مدیران ارشد شرکت های معدنی دنیا،9درصد مهندسان، زمین شناسان، شش درصد از بخش دولت، 9درصد سرمایه گذاران، 5 درصد دانشجویان، 3درصد محققان، 14 درصد تجار و 2درصد رسانه ها تشکیل دادند.

در آن کنفرانس و نمایشگاه، علاوه بر بزرگان معدنی جهان، رئیس هیات عامل ایمیدرو تعدادی از مدیران عامل شرکت های بزرگ معدنی ایران همچون چادرملو و گل گهر در کنفرانس بین المللی معدنکاری و منابع، در ملبورن استرالیا حضور داشتند.

این کنفرانس از سوی خانم لیلی اَمبروسیو، وزیر انرژی و معادن ایالت ویکتوریا افتتاح شد و شرکت های بزرگ جهانی همچون بی.اچ.بیلیتون، ریوتینتو، اِی.تی.سی ویلیامز (مهندسی، زمین شناسی)، وودساید (حوزه انرژی)، فورتسکیو متالز و ... در آن به ارایه برنامه های خود پرداختند. نشست های این کنفرانس نیز به صورت عمومی و تخصصی، با موضوعاتی همچون انرژی و معدن، سرمایه گذاری در نوآوری ها، بازیافت، فناوری و... برگزار شد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا