سبحانی به ماین نیوز خبر داد:

جزئیات توافق فولاد مبارکه با سندیکای لوله و پروفیل فولادی

جزئیات توافق فولاد مبارکه با سندیکای لوله و پروفیل فولادی

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی بر سر تامین ورق موردنیاز تولیدکننداگان این سندیکا توافق کردیم.

بهرام سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه آخرین وضعیت مذاکرات فولاد مبارکه با سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی بر سر تامین ورق موردنیاز تولیدکنندگان این صنعت به کجا رسید؟ توضیح داد: با سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی توافق کردیم تا نیاز آنها را تامین کنیم. این تامین هم از محل تولیدات فولاد مبارکه خواهد بود و یا اگر کمبودی وجود داشت از محل واردات توسط فولاد مبارکه انجام خواهد شد.

وی افزود: به این ترتیب اگر هم کمبودی در بازار ورق موردنیاز تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی به وجود بیاید، فولاد مبارکه از طریق واردات و از طریق سبد محصولات فولاد مبارکه نیاز این صنایع را تامین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: اعضای سندیکا یک سری نگرانی‌ها از بابت کسری داشتند و دیگر نباید نگرانی در این زمینه وجود داشته باشد چرا که اگر کمبودی هم وجود داشت با مدیریت واردات از طریق فولاد مبارکه از این نیاز نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش ماین نیوز، سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی اواخر سال قبل با انتقاد نسبت به افزایش تعرفه واردات ورق‌های فولادی به ویژه ورق‌های زیر 3 میلیمتر عنوان کرد که تولید داخل توان پاسخگویی به نیاز ورق صنایع لوله و پروفیل فولادی را ندارد. این در حالی است که چندی پیش سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی طی نشستی با مدیرعامل فولاد مبارکه بر سر حل اختلافات به وجود آمده توافق کردند.

گفت‌وگو از محمدجواد به‌آبادی
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا