رشد بازار آسیا به دنبال افزایش شاخص ها در آمریکا

رشد بازار آسیا به دنبال افزایش شاخص ها در آمریکا

آمار و داده های اقتصادی آمریکا نشان از بهبود اوضاع این کشور میدهد و انتظارها برای افزایش نرخ بهره در این کشور فروکش کرده است در حالی که این روند موجب افزایش شاخص های آتی در ساعت اولیه بازار آمریکا شده است.

 

 

بازارهای آسیایی در پی افزایش شاخص های آتی در بازار آمریکا روند مثبت را در پیش گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، آمار و داده های اقتصادی آمریکا نشان از بهبود اوضاع این کشور میدهد و انتظارها برای افزایش نرخ بهره در این کشور فروکش کرده است در حالی که این روند موجب افزایش شاخص های آتی در ساعت اولیه بازار آمریکا شده است.

بر اساس این گزارش، به دنبال افزایش شاخص های آتی در بازار آمریکا، آسیا نیز نخستین روز کاری هفته را با روند مثبت آغاز کرد و در این بین، شاخص آسیا پاسفیک با افزایش 0.4 درصدی مواجه شد .

شاخص اس اند پی با بیشترین میزان افزایش در سال 2016 میلادی، معاملات خود را ادامه داد در حالی که میزان تولیدات این کشور برای نخستین بار در هفت ماه گذشته با روند صعودی مواجه شده است.

مارک متیوس، مدیر بخش اسیایی بانک جولیوس بائر در سنگاپور در این خصوص اظهار داشت: جانت یلن(رئیس فدرال رزرو آمریکا) کاملا یک فرد صلح طلب است. وی کاملا به پروسه بازیابی اقتصادی آمریکا این فرصت را می دهد تا بتواند برای مدتی به روند خود ادامه دهد در حالی که این اقدامات جانت یلن کاملا به نفع بازارهای سهام است.

در بازار آسیا، شاخص تاپیکس و شاخص کاسپی کره جنوبی با تغییرات اندکی رو به رو شدند. شاخص اس اند پی استرالیا و نیوزلند با رشد 0.2 درصدی همراه شدند در حالی که بازارها در چین، هنگ کنگ و تایوان به دلیل تعطیلات رسمی فعالیت ندارند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا