عید دیدنی مدیران فولاد مبارکه با کارکنان+جزئیات و عکس

عید دیدنی مدیران فولاد مبارکه با کارکنان+جزئیات و عکس

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در نخستین روز کاری سال 1395 (شنبه 7 فروردین) از این کارخانه عظیم بازدید کرده و با کارکنان بخش‌های مختلف بزرگترین فولادسازی ایران به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش ماین نیوز، خلاصه مهمترین موارد این بازدید به شرح زیرند:

- در بازدید از ناحیه آهن سازی، ثبت رکورد غرورآفرین در گندله سازی، انباشت و برداشت و تولید طبق برنامه در احیای مستقیم مورد تقدیر قرار گرفت.

- همکاران آهن سازی مصمم هستند سال 1395 با پشتیبانی از تولید گندله در سنگان بر افتخارات فولاد مبارکه بیفزایند.

- در واحد فولادسازی، بهرام سبحانی مدیرعامل ضمن ابراز خوشنودی از شروع تولید در سال جدید با ظرفیت کامل 8 کوره و 4 ماشین ریخته گری، بر تولید کیفی و افزایش تولید با توجه به بهره برداری از توسعه ها تاکید کرد.

- مدیرعامل شرکت در نمازخانه ساختمان مرکزی طی سخنان کوتاهی، ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران در سال 1394، ضمن اشاره به نامگذاری سال 1395 توسط مقام معظم رهبری به عنوان "اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل" به نقش فولاد مبارکه در تحقق این شعار اشاره کرده و همکاران را در راستای پیاده سازی منویات ایشان به همراهی با اهداف تدوین شده دعوت کرد.

- اقدامات همکاران در بهبود مصارف انرژی خصوصا کاهش مصرف آب در سال 1394 و دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی مورد تقدیر مدیران ارشد شرکت قرار گرفت. مدیران و کارکنان انرژی و سیالات بر تحقق اهداف سال 1395 در بهبود و کاهش بیش از پیش مصارف انرژی و راه اندازی طرح‌های توسعه خصوصا تصفیه‌خانه‌های در حال احداث تاکید کردند.

- مدیران و کارکنان واحدهای بازرسی فنی و اتوماسیون، دفتر فنی تعمیرات، تعمیرگاه مرکزی، تعمیرات مرکزی ضمن دیدار صمیمی با مدیران ارشد شرکت به بیان برخی از اقدامات و دستاوردهای خود پرداختند.

- دیدار گرم با کارکنان نورد گرم همراه شد با تقدیر از تلاشهای کارکنان در تولید و خصوصا همراهی موثر در تدوین اسناد طرح نورد گرم شهید خرازی.

- آخرین مرحله از این بازدید و دیدار نسبتا کامل به نورد سرد اختصاص یافت. بازدید و دیدار و گفتگو با کارکنان و حضور در کنار سفره هفت سین در خطوط نهایی صحنه هایی زیبا و ماندگار در خاطره فولاد مبارکه ثبت کرد.

- نکته ماندگار این دیدارها تمرکز همکاران بر موضوعات سازمانی و ارائه ایده هایی برای بهبود در شرایط کسب و کار بود. تقدیر همکاران از مدیریت شرکت در تدبیر مناسب در دوره بحرانی سال 1394 و آرزوی سال توام با موفقیت و رونق دلیلی بر بلوغ سازمانی در شرکت دانش محور و سرآمد کشور بود.

برای مشاهده گزارش تصویری عید دیدنی مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه اصفهان با کارکنان این شرکت اینجا کلیک نمایید.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا