ماین نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی فروش ۳۸۱۲ میلیارد تومانی فولاد خوزستان در ۹۵

پیش‌بینی فروش ۳۸۱۲ میلیارد تومانی فولاد خوزستان در ۹۵

گروه صنایع معدنی >فولاد - شرکت فولاد خوزستان فروش خالص و درآمد ارائه خدمات و همچنین سود خالص خود را برای سال 1395 به ترتیب بیش از 3812 و حدود 33 میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، براساس آخرین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند 1395 فولاد خوزستان (حسابرسی نشده)، پیش‌بینی شده است که در سال 1395 مجموع فروش و سود خالص فولاد خوزستان به ترتیب 9 و 83 درصد کاهش خواهد یافت. پیش‌بینی افت شدید 83 درصدی سود خالص فولاد خوزستان در سال جاری نشان می‌دهد که این غول فولادی ایران امسال را سال چشم‌انداز سال جاری را چندان مثبت ارزیابی نمی‌کند.

از مجموع فروش فولاد خوزستان در سال جاری 2668 میلیارد تومان مربوط به فروش داخلی و 1144 میلیارد تومان نیز مربوط به فروش خارجی برآورد شده است.

فولاد خوزستان طرح‌های توسعه متعدددی را در حوزه‌های زیست محیطی، پشتیبانی، فولادهای خاص، انرژی پایدار، افزایش ظرفیت، بهینه‌سازی و زیرساخت در دست اجرا دارد که تاریخ بهره‌برداری از آنها سال 1397 و 1398 اعلام شده است. هدف از اجرای این طرح‌ها موارد زیر اعلام شده است:

- افزایش ظرفیت از 3.6 به 5 میلیون تن شمش در سال و کاهش مصرف انرژی (100 کیلووات ساعت در یک تن)
- تثبیت ظرفیت، تنوع در محصولات و ایجاد ارزش افزوده بیشتر
- اجرای پروژه‌های لجستیکی، پشتیبانی و تسهیل‌کننده جهت عملیات بهره‌برداری در واحدهای مختلف و اجرای پروژه‌های اجتماعی عام‌المنفعه
- کنترل آلاینده‌های زیست محیطی، بهبود و دستیابی به شرایط زیست محیطی استاندارد


توضیح: برای مشاهده جدول فوق به صورت واضح می‌توانید آن‌را در رایانه خود ذخیره و سپس مشاهده نمایید.

گزارش از محمدجواد به‌آبادی
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا