ارزانی مطرح کرد:

پیش‌بینی بهبود قیمت‌ها در بازار فولاد ۹۵

پیش‌بینی بهبود قیمت‌ها در بازار فولاد ۹۵

گروه صنایع معدنی >فولاد - معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان ابراز امیدواری کرد که سال 1395 با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای مختلف فصل جدیدی در فعالیت مجموعه فولاد مبارکه آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، فرزاد ارزانی با اشاره به اینکه گروه فولاد مبارکه در سال 1394 توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند، افزود: در زمینه کسب جوایز متعدد داخلی و خارجی و همچنین در عرصه صادرات توانستیم موفقیت‌های زیادی را بدست آوریم که امیدواریم این روند در سال 1395 نیز ادامه یابد.

وی با بیان اینکه چشم‌اندازی بهتری برای فولاد مبارکه و صنعت فولاد کشور در سال جاری دیده می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتظار می‌رود برنامه‌های توسعه فولاد مبارکه و سرمایه‌گذاری های جدید در قالب فاینانس محقق و منعقد شوند انتظار می‌رود در سال 1395 فصل جدیدی در فعالیت‌های فولاد مبارکه آغاز شود.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان اضافه کرد: برنامه‌های توسعه فولاد مبارکه در قالب طرح فولاد سپیددشت، نورد گرم شهید خرازی و توسعه فولاد هرمزگان دنبال می‌شود و با اجرایی شدن آنها قطعا تحول چشمگیری در فعالیت‌های فولاد مبارکه ایجاد می‌شود.

ارزانی همچنین با اعلام این پیش‌بینی که وضعیت قیمت‌ها در بازار فولاد امسال بهتر از سال قبل خواهد بود، تصریح کرد: از اواخر سال 1394 قیمت‌ها در بازار فولاد اندکی افزایش یافت و امیدواریم امسال وضعیت قیمتی بهتری را در بازار شاهد باشیم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا