مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد: نمایشگاه صنایع کوچک در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد: نمایشگاه صنایع کوچک در یزد برگزار می‌شود

فولاد نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از برپایی نمایشگاه صنایع کوچک به مناسبت هفته بزرگداشت حمایت از صنایع کوچک در استان یزد خبر داد.

به گزارش«فولاد نیوز»، سید مسعود عظیمی اظهار داشت: با توجه به جایگاه و اهمیت صنایع کوچک در اقتصاد کشور و به منظور گرامیداشت تلاشگران این عرصه، 21 مرداد ماه با تصویب در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور در سال گذشته، به نام روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شد و در تقویم رسمی کشور درج شده است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت این روز از 14 تا 21 مردادماه برنامه‌هایی در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد برای فرهنگ‌سازی و معرفی جایگاه صنایع کوچک در استان اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، صنایع کوچک محسوب می‌شود، تصریح کرد: حمایت از بنگاه‌های تولیدی کوچک از طریق اعطای تسهیلات مالی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اجرای تورهای صنعتی، اعزام هیئت‌های تجاری و صنعتی به نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های برنامه‌های این هفته است.
عظیمی برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و صنعتی در شهر ک‌های صنعتی، برگزاری تورهای صنعتی به منظور آشنایی ذی‌نفعان با ظرفیت‌های صنایع کوچک، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و حضور در برنامه‌های صدا و سیما را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این گرامیداشت روز عنوان کرد.
منبع: فارس
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا