معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در بازدید از فولاد خراسان

تداوم توسعه در فولاد خراسان با وجود تحریم ها، موجب افتخار صنعت فولاد کشور است

تداوم توسعه در فولاد خراسان با وجود تحریم ها، موجب افتخار صنعت فولاد کشور است

گروه صنایع معدنی >فولاد - تداوم توسعه در فولاد خراسان با وجود تحریم ها، موجب افتخار صنعت فولاد کشور است

به گزارش ماین نیوز، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با حضور در مجتمع فولاد خراسان از طرح های توسعه بازدید کرد.

دکتر سرقینی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه، با حضور در فولاد خراسان، ضمن بازدید از طرح های توسعه مجتمع، شامل فولادسازی شماره 2، گندله سازی، پست برق و خط انتقال 400 کیلوولت، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات طرح های توسعه شرکت قرار گرفت و از پیگیری مسایل مربوط به طرح ها خبر داد.

جعفر سرقینی در خصوص طرح های توسعه در دست اجرا مجتمع فولادخراسان گفت: طرح گندله سازی، یکی از حلقه های مهم در تکمیل زنجیره تولید در فولاد خراسان است که امید می رود هرچه سریعتر راه اندازی شود.

در این بازدید مهندس احمدی، مدیریت مجتمع، گزارشی از اقدامات انجام شده و مسائل موجود در مسیر راه اندازی طرح های توسعه، از جمله فولادسازی شماره 2 و واحد گندله سازی را به معاون وزیر و هیات همراه ارائه نمود.

مهندس احمدی با اعلام وضعیت پروژهای توسعه ای شرکت گفت: پروژه فولادسازی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و گندله سازی با 80درصد پیشرفت، از بخش های اصلی توسعه در مجتمع است.

مدیرعامل فولاد خراسان با اشاره به این که پروژه تولید کنسانتره سنگ آهن در سنگان، اجرای خط دوم انتقال 400 کیلوولت و افزایش پست برق به بیش از دو برابر وضع موجود و نیز اجرای شبکه تامین و توزیع آب از سد بار، از دیگر طرح های مهم توسعه در مجتمع فولاد خراسان است، اظهار داشت: فولاد خراسان معادل 100درصد واحد های موجود خود، پروژه های توسعه ای در دست اجرا دارد که این پروژه ها در سال آینده به بهره برداری می رسند و می توان گفت فولاد خراسان یک شرکت پیشرو در زمینه توسعه می باشد.

گفتنی است در بخشی از این بازدید، دکتر سرقینی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط فولاد خراسان، انجام هم زمان سه طرح بزرگ فولادی در این مجتمع به همراه اجرای زیرساخت های مورد نیاز آن را، با وجود تحریم ها و محدودیت های بانکی و مالی، موجب افتخار صنعت فولاد کشور دانست.








بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا