برای سومین سال پیاپی:

اهداء تندیس بلورین تعالی سازمانی به مجتمع فولاد خراسان

اهداء تندیس بلورین تعالی سازمانی به مجتمع فولاد خراسان

گروه صنایع معدنی >فولاد - در سیزدهمین دوره اعطای جایزه تعالی سازمانی، فولاد خراسان موفق به حفظ جایزه تندیس بلورین خود برای سومین بار شد.

به گزارش ماین نیوز، در همایش ملی جایزه تعالی سازمانی، که در روز سه شنبه 6 اسفند ماه با حضور جمعی از معاونان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه تعدادی از متخصصان و کارشناسان صنعت و سازمان های دولتی و خصوصی برگزار شد، سازمان های داوطلب پس از یک سال تلاش مداوم، شاهد اعلام نتایج نهایی ارزیابی بنگاه های خود در این دوره از رقابت ها بودند.

این گزارش حاکی است : دریافت لوح و تندیس جایزه تعالی سازمانی این دوره توسط آقای مهندس افخمی قائم مقام و نایب رئیس هیات مدیره فولاد خراسان در روز سه شنبه 4 اسفندماه 94 در سالن همایش های صداو سیما تهران دریافت شد.

آقای مهندس احمدی مدیرعامل مجتمع با تاکید بر این که موفقیت در این زمینه، مرهون تلاش، همکاری و همدلی تمامی همکاران محترم میباشد افزود: تمام همکاران در واحدهای صف و ستاد با توجه خاص به شرایط بحرانی کنونی و کاهش هزینه ها تولید به عنوان اصلی ترین استراتژی تاب آوری و مقاومت اقتصادی علاوه بر ایجاد شرایط رقابتی برای محصولات فولاد خراسان پایداری لازم را برای انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت فراهم سازند.

این گزارش حاکی است: در این همایش از 69 بنگاه پذیرفته شده در فرآیند امتیاز دهی، 11 سازمان در سطح تندیس ارزیابی شدند که از بین شرکت های فولادی، فولاد خوزستان و شرکت ذوب آهن اصفهان نیز برای چهارمین بار به سطح تندیس سیمین و بلورین دست یافتند، ضمناً در ارزیابی انجام شده در سال 93 هیچ شرکتی به تندیس زرین دست نیافت.

مهندس اسماعیلی، معاون برنامه ریزی و فنآوری فولاد خراسان، در خصوص اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی گفت: ارزیابی رویكردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آن‌ها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس «الگوی تعالی سازمانی» صورت می گیرد و نتیجه این ارزیابی، وضعیت سازمان‌ را در میزان دستیابی به انتظارات الگوی تعالی سازمانی مشخص می‌نماید.

ایشان چابکی سازمانی را توانایی برای باز آفرینی، تغییر سریع، استفاده از فرصتها، کسب موفقیت و انطباق پذیری در محیطی متلاطم و پر ابهام تشریح نمود و تاب آوری را نقطه مقابل شکنندگی دانست، وی اضافه نمود: همانگونه که اجسام در برابر نیرو و تنش تا حدی خم می شوند و با بر طرف شدن نیروی وارده به وضعیت اولیه خود باز می گردند که این همان مفهوم تاب آوری است. بعبارتی چابکی و تاب آوری دو روی یک سکه هستند که در ترکیبی متوازن، ظرفیت انطباق پذیری سازمان را در تعامل با محیط پر تلاطم شکل می دهند.

بنا بر این گزارش: سیزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی در شرایطی برگزار شد که فضای حاکم بر اقتصاد و تولید کشور بویژه بازار فولاد شاخص های عملکردی شرکت را تحت تأثیر قرار داده بود و مجموعه فعالیتهای حوزه های مختلف سازمانی نتوانست نظر تیم ارزیابی که در دیماه سال جاری انجام گردید را برای ارتقاء به یک بازه امتیازی بالاتر جلب نماید.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا