سه هزار و 451 میلیارد ریال سود نقدی شرکت فولاد مبارکه

سه هزار و 451 میلیارد ریال سود نقدی شرکت فولاد مبارکه

فولاد نیوز: سه هزار و 451 میلیارد ریال سود نقدی عاید شرکت فولاد مبارکه اصفهان شد.

به گزارش«فولاد نیوز»، امیر حسین نادری معاون اقتصادی و مالی این شرکت امروز گفت: در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولادمبارکه اصفهان سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات هزار و 400 میلیارد ریال ، در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر895 میلیارد ریال و در مجمع عمومی و عادی سالانه شرکت چادر ملو نیز هزار و156 میلیارد ریال سود سهام ، برای شرکت فولادمبارکه اصفهان شناسایی شد.
رئیس سرمایه گذاری و امور شرکت های فولاد مبارکه اصفهان هم افزود: شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات با سرمایه16 هزار میلیارد ریال یکی از بزرگترین هلدینگ های فعال در صنعت کانی های فلزی کشور است .
محسن کلاهدوز گفت: شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات پارسال 5 هزار و 530 میلیارد ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها داشته که 41 درصد کمتر از سال قبل از آن است.
شرکت فولادمبارکه اصفهان باتولید سالانه 5 میلیون و 400 هزار تن محصول فولادی ، 70 درصد فولاد کشور را تأمین می کند.
همچنین با تعمیر درایوهای ارسالی به آزمایشگاه الکترونیک حدود یک میلیارد ریال صرفه جویی برای شرکت فولاد مبارکه حاصل شد.
رئیس واحد تعمیرات الکترونیک این شرکت امروز گفت:درایو های AC,DC این شرکت با تنوع و کثرت بالا و برندهای معتبر و متتوع با تلاش کارکنان واحد تعمیرات الکترونیک ومدیریت بازرسی فنی واتوماسیون ابزاردقیق تعمیر شده است.
علی رضا درخشانی افزود: طراحی ونصب برد الکترونیکی کنترل ترمز بر روی درایوها برای کاهش هزینه ها وجلوگیری از توقف های مکرر خطوط تولید ازمهمترین مزایای اجرای این طرح است.
شرکت فولاد مبارکه با تولید سالانه 5 میلیون و 400 هزار تن 70 درصد فولادکشور را تأمین می کند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا