مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر خبر داد افزایش 12 هزار میلیارد ریالی سرمایه گل‌گهر

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر خبر داد افزایش 12 هزار میلیارد ریالی سرمایه گل‌گهر

فولاد نیوز: مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از افزایش 12 هزار میلیارد ریالی سرمایه این شرکت خبر داد.

به گزارش «فولاد نیوز»، ناصر تقی زاده اظهار امیدواری کرد با پیگیری های صورت گرفته بتوانیم طرح گندله سازی دو را در دی‌ امسال‌ به بهره‌برداری برسانیم.
وی همچنین به پروژه احداث کارخانه تولید کنسانتره خطوط پنج و شش این شرکت نیز اشاره کرد و افزود: خط هفت تولید کنسانتره گل‌گهر هم در نیمه دوم سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.
تقی‌زاده از افزایش 12 هزار میلیارد ریالی سرمایه این شرکت خبر داد و اظهار کرد: گل‌گهر به عنوان شرکتی که طرح‌های توسعه‌ای بزرگی در دست اجرا دارد نیازمند تامین منابع مالی برای راه‌اندازی این پروژه‌هاست و امید است که سهامداران تا سال 95 بتوانند نتیجه مطلوبی از سرمایه‌گذاری خود کسب کنند.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ادامه داد: در سال جاری بهره‌برداری از واحد گازی 500 مگاواتی اول سیرجان با ظرفیت اسمی 332 مگاوات نیز به انجام خواهد رسید.
به گزارش ایسنا، وی تکمیل زنجیره ارزش با اجرای طرح های توسعه مصوب، کاهش قیمت تمام شده محصولات در راستای افزایش سودآوری و بازده حقوق صاحبان سهام، توسعه و بهینه سازی سرمایه های انسانی و مدیریت شرکت، بهره برداری کارآمد از حداکثر ظرفیت خطوط تولید، تامین مالی شرکت با تمرکز بر طرح های توسعه، تسریع در تکمیل زیرساخت های مورد نیاز طرح های توسعه، حضور فعال در بازارهای صادراتی با تمرکز بر فروش محصولات مازاد بر نیاز داخل و بهینه سازی خطوط تولید با هدف افزایش ظرفیت با تمرکز بر محصول استراتژیک را از دیگر برنامه های آینده شرکت گل گهر نام برد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا