خواجه نصیری در گفت‌وگو با ماین نیوز خبر داد:

حضور اتوتک در پانزدهمین نمایشگاه محیط زیست ایران

حضور اتوتک در پانزدهمین نمایشگاه محیط زیست ایران

گروه صنایع معدنی - مدیر ارشد بازاریابی پروژه‌های گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا، نماینده رسمی شرکت فنلاندی اتوتك در ایران از حضور فعال شرکت اتوتک در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد.

هومان خواجه نصیری در گفت وگو با خبرنگار ماین نیوز درباره برنامه های شرکت اتوتک برای حضور در بازار پروژه های محیط زیستی ایران اظهار کرد: بطور کلی در سال 2016 دو حوزه بهینه‌سازی مصرف آب و تبدیل مواد زائد به انرژی را برای بازار ایران در دستور کار داریم. در همین راستا با سازمان مدیریت پسماند تهران و اصفهان بطور دائم در حال مذاکره هستیم تا در مناقصه زباله‌سوز این دو شهر بتوانیم پیشنهاد خوبی ارایه کنیم.

وی افزود: تکنولوژی اتوتک در این زمینه مبتنی بر تکنولوژی EPI آمریکا است که از شرکت‌های متخصص جهان در زمینه تبدیل انواع مواد زائد به انرژی است که توسط اتوتک خریداری شده است.

وی اعلام کرد: در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران که از 10 تا 13 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، اتوتک در قالب غرفه‌ای که برای مجموعه شرکت‌های فنلاندی تدارک دیده شده و به نام کلین تک (Clean Tech) است، حضور خواهد داشت.

وی گفت: در این غرفه قرار است تکنولوژی‌های سازگار با محیط زیست چندین شرکت‌ معتبر فنلاندی از جمله اتوتک ارائه شوند.

مدیر ارشد بازاریابی پروژه‌های گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا، نماینده رسمی شرکت فنلاندی اتوتك در ایران پیشتر نیز در گفت‌وگو با ماین نیوز از تمایل این شرکت به اجرای پروژه‌های مرتبط با مدیریت منابع آب در منطقه سنگان خبر داده و در عین حال گفته بود که هم‌اکنون مذاکرات جدی بین اتوتک و شرکت سنگ آهن گهر زمین برای بهینه‌سازی مصرف آب در واحدهای فراوری کنسانتره و گندله این شرکت در حال انجام است.

گفت‌وگو از محمدجواد به‌آبادی
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا