بازگشایی سنگ بری ها با دستور وزیر اقتصاد

بازگشایی سنگ بری ها با دستور وزیر اقتصاد

یک عضو انجمن سنگ ایران از توافق نامه جدید سنگ بری های تهران با سازمان امور مالیاتی خبر داد.

به گزارش «فولاد نیوز» حسین امیرفتاحی با بیان این مطلب گفت: پیرو دسترو مساعد وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص اجرای مفاد توافق شده سال 93 مرتبط با اصلاح اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده واحدهای سنگ بری و بر اساس قول مساعد و البته شفاهی دکتر پاریزی قائم مقام وزیر اقتصاد مجمعی تشکیل و ضمن استماع نظرات موافق و مخالف مقرر شد تا پس از تائید کتبی توافق شفاهی حاصل شده کارخانجات تعطیل شده در طی یکی دو ماه اخیر در کل کشور مججدا فعالیت خود را آغاز کنند.
وی افزود: واحدهای سنگ بری کل کشور هیچ مشکلی برای اجرای قانون ندارند ولی بر نحو اخذ مالیات بر ارزش افزوده اعتراض داشتند که چنانچجه دستور صریح وزیر به معاونین اش اجرا شود می توان گفت این مشکل نیز رفع شده است .
امیر فتاحی با اشاره به توافق قبلی گفت: تا پیش از این نیز واحدهای سنگ بری بر اساس توافق قبلی اقدام به پرداحت مالیات بر ازطش افزوده خود می کردند اما به یکباره سازمان امور مالیاتی اقدام به لغو آن توافق نامه و اجرای شیوه جدید برای اخذ مالیات بر ارزش افزوده کرد.
این عضو انجمن سنگ همچنین در مورد فرمول جدید موافقت شده نیز گفت: بر اساس توافق جدید 10 درصد عملکرد اعلام شده مبنای اخذ مالیات خواهد بود .
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا