نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات گمرکی درگرگان

نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات گمرکی درگرگان

گرگان - نمایشگاه های بین المللی و تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات گمرگی از روز سه شنبه در نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گرگان گشایش یافت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در این سه نمایشگاه ها 40 شرکت از استان های تهران، گلستان، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، گیلان، اصفهان و مازندران مشارکت دارند.
مهرداد یزدی افزود: علاوه بر این، نمایندگی های شرکت هایی از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن و ایتالیا نیز در این نمایشگاه ها تولیدات خود را عرضه کرده اند.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در فضای شش هزار مترمربعی غرفه ها تولیدات خود را در زمینه های گمرک و ترانزیت کالا، حمل و نقل، طراحی، تولید و توزیع قطعات خودرو، تولید و مونتاژ انواع اتوبوس، مینی بوس، ون، کامیونت، تجهیزات تعمیرگاهی، خودروها، روان کارها در زمینه خودروهای سبک و سنگین، تولید و توزیع قطعات یدکی و جلوبندی خودرو و آخرین محصولات شرکت های تولیدکننده خودرو، موتورسیکلت و دیگر محصولات مرتبط را در مدت چهار روز برای بازدید عموم ارائه کردند.
این نمایشگاه ها شامل ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، تجهیزات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، دومین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه و دومین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل، ترانزیت و خدمات گمرکی است که در محل نمایشگاه بین المللی استان گلستان واقع در بزرگراه گرگان - آق قلا دایر شده است.
در مراسم گشایش این سه نمایشگاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیر کل حمل و نقل وپایانه ها، مدیرکل فرودگاه ها و معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و شماری دیگر از مسئولان ادارات کل حضور داشتند.
استان گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر در شمال کشور قرار دارد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا