در گفت و گو با ایرنا؛

رشد 66 دلاری نرخ طلا در بازار جهانی قیمت سکه را میلیونی کرد

رشد 66 دلاری نرخ طلا در بازار جهانی قیمت سکه را میلیونی کرد

تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، رشد 66 دلاری نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی را عامل رشد قیمت سکه تمام به بیش از 10 میلیون ریال اعلام کرد.

محمد کشتی آرای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی در معاملات روز جمعه (دیروز) جهش 66 دلاری داشت و این امر بر بازار داخل تاثیر گذاشت.
وی ادامه داد: البته به طور عادی بازار سکه و طلا در روز شنبه با هیجان مواجه است و این امر نیز به رشد قیمت ها دامن زد.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درباره وضعیت معامله طلا در بازار داخل گفت: معاملات در بازار روند عادی دارد و همانطور که فروشندگان با قیمت بالا سکه و طلا می فروشند در قیمت بالا نیز خریداری می کنند.
در معاملات امروز(شنبه) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 360 هزار ریال رشد 10 میلیون و110 هزار ریال و یک قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم نیز با 350 هزار ریال رشد 10 میلیون و 90 هزار ریال معامله شد.
نرخ هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با 180 هزار ریال افزایش پنج میلیون و 60 هزار ریال و هر ربع سکه نیز با 90 هزار ریال رشد دو میلیون و 680 هزار ریال فروخته شد.
هر قطعه سکه یک گرمی همانند چهارشنبه هفته گذشته، یک میلیون و 800 هزار ریال. در معاملات امروز یک گرم طلای 18عیار یک میلیون و 33 هزار ریال قیمت خورد.
نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به یک هزار و 238 دلار افزایش یافت.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا