جنرال موتورز سومین سازنده اتومبیل جهان باقی ماند

جنرال موتورز سومین سازنده اتومبیل جهان باقی ماند

جنرال موتورز که به توزیع خودروهایش سرعت بخشیده است، پس از فروش 9.8 میلیون دستگاه خودرو در سال گذشته در سراسر جهان، سومین سازنده ...

جنرال موتورز که به توزیع خودروهایش سرعت بخشیده است، پس از فروش 9.8 میلیون دستگاه خودرو در سال گذشته در سراسر جهان، سومین سازنده اتومبیل جهان پس از تویوتا و فولکس واگن باقی ماند. با افزایش 0.2 درصدی در مقایسه با سال 2014، این گروه اتومبیل سازی روز پنجشنبه 21 ژانویه اعلام کرد که به موازات فروش هایش در حال راه اندازی یک سرویس به اشتراک گذاری خودرو با عنوان Maven در آمریکا برای جلب نظر مصرف کنندگانی است که کمتر مایل به مالک شدن یک خودرو هستند.

کشور چین اولین بازار خودروهای جنرال موتورز با 3.6 میلیون دستگاه فروش باقی مانده که توسط آمریکا(با 3.1 میلیون دستگاه)، برزیل و کانادا تعقیب می شود. برند اروپایی اپل/واکسهال بهترین میزان فروشش از سال 2011 را با 1.1 میلیون دستگاه فروش ثبت کرده است که در مقایسه با سال 2014 تغییری نکرده است. جنرال موتورز(شورولت،GMC ، کادیلاک، بیوک) که مهیای بازگشتی برای ایجاد موازنه در اروپا در سال 2016، پس از 16 سال دوری می شود، برای رونمایی از نسخه جدید اتومبیل شهری اپل استرا به آنجا می رود. این گروه اتومبیل سازی تایید کرده که تاکنون 80 هزار پیش سفارش دریافت کرده است.

برند کادیلاک روند بازیابی اش را به کمک چینی ها، جایی که نامش همیشه با تجمل همراه بوده است، ادامه می دهد. فروش این برند در سال 2015 هشت درصد افزایش داشته است. جنرال موتورز که به دنبال نوآوری هایی برای قرار گرفتن در صف اول حمل و نقل آینده است، همه سرویس های نوآورانه اشتراک گذاری خودرو و خودروهای بدون سرنشین را زیر یک چتر جمع می کند.
 


منبع : auto.lapresse.ca
مترجم : محمدمهدی میثمی

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا