وزیر صنعت، معدن و تجارت:

امیدواریم کارخانه سیگار سقز تا ۶ماه آینده آماده بهره برداری شود

امیدواریم کارخانه سیگار سقز تا ۶ماه آینده آماده بهره برداری شود

سنندج- وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امیدواریم کارخانه سیگار سقز تا ۶ماه آینده آماده بهره برداری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ آغاز احداث کارخانه تولید سیگار امروز پنجشنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سقز به زمین زده شد.

این کارخانه توسط سرمایه گذاران ایرانی و ترکیه ای ساخته می شود و پیش بینی شده که در سال ۵ میلیارد نخ سیگار در آن با هدف صادرات به خارج از کشور تولید شود.

سرمایه گذاران این طرح وعده داده اند که تا سال ۹۶ عملیات احداث این کارخانه به پایان می رسد و قابل افتتاح می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم کلنگ زنی ساخت کارخانه سیگار سقز از سرمایه گذاران ایرانی و ترکیه ای که مقدمات ساخت کارخانه تولید سیگار را فراهم کرده اند قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این کارخانه شش ماه آینده به بهره برداری برسد.

محمد رضا نعمت زاده از تمامی سرمایه گذاران خارجی به ویژه کشورهای همسایه هم چون ترکیه اعم از ترک و کرد دعوت کرد تا در کردستان سرمایه گذاری کنند.

وی از ساخت کارخانه ذوب آهن در سقز خبرداد و اظهارداشت: خوشبختانه کارهای اولیه اجرای کارخانه ذوب اهن سقز با مشارکت سرمایه گذار کُرد عراقی انجام شده است.

وی عنوان کرد: انتظار می رود علاوه بر سرمایه گذاران خارجی، مردم بومی استان هم در راستای توسعه هرچه بیشتر استان اقدام به سرمایه گذاری کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: فارغ التحصیلان سقزی هم باید در راستای کارآفرینی اهتمام بیشتری داشته باشند و مسئولان هم زمینه اشتغال را برای جوانان این شهرستان مهیا کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا