اجاره باندهای صوتی چند؟

اجاره باندهای صوتی چند؟

این روزها بازار اجاره باندهای صوتی داغ است. گشتی در مراکز اجاره باند نشان می‌دهد که اغلب صاحبان واحدهای صنفی اجاره دهنده باند، انواع باندهای خود را در بازه قیمتی هر روز 30 تا 100 هزار تومان اجاره می‌دهند.

بسیاری از واحدهای صنفی عرضه‌کننده لوازم صوتی و تصویری، در روزهای برگزاری برخی مراسم مثل مراسم عاشورا و تاسوعا، برخی باندهای صوتی خود را برای استفاده موقت مصرف‌کنندگان اجاره می‌دهند.

گشتی در بازار فروشگاه‌های لوازم صوتی فروشی نشان می‌دهد که این روزها بازار اجاره‌ باند آن‌ها داغ داغ است، همچنان‌که به گفته بسیاری از آن‌ها اغلب باندهایی را که برای اجاره دادن در نظر گرفته‌اند از حدود یک هفته پیش اجاره داده‌اند. با این همه فروشگاه‌هایی هم هستند که در واحدهای خود برای امروز و امشب باند موجود دارند که در صورت نیاز مشتریان، آن ها را اجاره دهند.

اجاره باند به چه قیمتی؟

به طور کلی؛ انواع باند در قیمت شبی 30 تا 120 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

یکی از فروشندگان در این زمینه توضیح می دهد: باند 200 وات، شبی 30 هزار تومان اجاره داده می‌شود که تعداد چهار عدد آن برای هیئت‌های منازل کافی است.

او توضیح می‌دهد: معمولا برخی هیئت‌های خانگی ترجیح می‌دهند که از این باند تعدادی تهیه کرده و در سراسر هیئت خود ازآن استفاده کنند که صدا در فضا پخش شود.

یکی دیگر از فروشندگان وسایل صوتی و تصویری نیز بیان کرد: نوع مرغوب باند 400 وات که مجهز به سیستم اکتیو است، با قیمت هر جفت شبی 150 هزار تومان اجاره داده می‌شود که برای هیئت‌های متوسط کاربرد دارد و می‌توان برای یک فضای باز حدود 300 متری را با سه جفت باند پوشش داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، همچنین یکی دیگر از واحدهای فروش لوازم صوتی و تصویری نوعی از باند الکترونیکی 500 واتی را هر جفت شبی 200 هزار تومان اجاره می‌دهد.

کیفیت باندهای اجاره‌ای چطور است؟
یکی از فروشندگان درباره کیفیت این باندها توضیح می‌دهد: به هر حال شما نمی‌توانید برای اجاره باند از مغازه‌های فروش محصولات صوتی و تصویری انتظار ارائه باندهای برند را داشته باشید. ضمن اینکه آن باندها چندان به درد کار عاشورا و تاسوعا هم نمی‌خورند؛ چون نیازی به بودن باندی که بخواهد صدا را بسیار با کیفیت منتشر کند، وجود ندارد.

او ادامه داد: البته به هر حال کیفیت این باندها به اندازه‌ای هست که رضایت مشتریان را جلب کرده و زود دچار مشکل نشود.

پرداخت هزینه تعمیر باند در صورت آسیب‌دیدگی

یکی از فروشندگان در زمینه احتمال آسیب دیدن باندهای اجاره‌ای بیان کرد: اگر مشتریان به باندهایی که به آن ها اجاره داده می‌شود، آسیب وارد کنند، به هر دلیل سیم آن پاره شده و یا پخش صدای آن خدشه‌دار شود هزینه تعمیر آن از مشتری دریافت خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا