معوقات حقوق بازنشستگان فولاد داستان دنباله‌دار شد

معوقات حقوق بازنشستگان فولاد داستان دنباله‌دار شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - در حالی که تنها دو ماه تا پایان سال باقی مانده است، حقوق آذرماه بازنشستگان ذوب آهن در هفته اول بهمن ماه واریز شد. بحث معوقات حقوق بازنشستگان فولاد تا حدی تکراری است اما مشکلات این قشر هر روز تازه تر می شود.

به گزارش ماین نیوز، داستان حقوق معوق بازنشستگان فولاد همچنان ادامه دارد، عدم پرداخت حقوق به موقع تا جایی است که چندین بار نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

سال گذشته وزیر کار به دلیل تعویق حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد چندین بار به مجلس فراخوانده شد و سپس وعده کرد که مساله پرداخت حقوق بازنشستگان و پرداخت معوقات در دستور کار وزارت کار قرار گیرد.

هر چند پس از پیگیری‌ها مطالبات به صورت کامل پرداخت شد اما ماجرای حقوق معوق بازنشستگان فولاد داستان دنباله داری است که پایان ندارد و تکرار مجدد حقوق معوق بازنشستگان فولاد روز از نو روزی از نو است.

گزارش های مردمی از بازنشستگان فولاد بیانگر این موضوع است که حقوق آذرماه بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در هفته اول بهمن ماه واریز شده است این در حالی است که تنها دوماه مانده به پایان سال، مشکلات معیشتی در کشور گریبان این دسته کارگران را گرفته است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا