تابلوی تبلیغات 40 متری موسسه ورشکسته

تابلوی تبلیغات 40 متری موسسه ورشکسته

یک موسسه مالی و اعتباری که طلبکارانش هر روز در مقابل نهادهای قانونی جمع می شوند، تبلیغات جدید ده ها متری در بزرگراه ها انجام می دهد.

موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در روزهای اخیر به شدت خبرساز شده است. یکی از اخباری که این روزها از سوی طلبکاران این موسسه منتشر می شود، حضور این اشخاص در مقابل نهادهایی مانند بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، از سوی دیگر برخی از منابع خبری گفته اند قرار است موسسه ثامن‌الحجج به بانک پارسیان واگذار ‌شود.
قرار شده است بعد از مسائل پیش آمده برای موسسه اعتباری غیرمجاز ثامن‌الحجج طی قرار‌دادی قرار شد تا بانک پارسیان مسوولیت این موسسه را برعهده گرفته و امور آن به این بانک واگذار شود.

اینطور که منابع خبری گفته اند بعد از توافقات و مذاکرات انجام شده قرار است تا موسسه ثامن‌الحجج که تا پیش از این هیچ‌گونه مجوزی از بانک مرکزی برای فعالیت نداشت و مدتی بود که دچار مشکل شده و سپرده‌گذاران آن سرگردان شده بودند به بانک پارسیان واگذار شود.

با وجودی که این مسایل طرح می شود، یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم عکسی را برای خبرگزاری فرستاده و نوشته است تبلیغات این موسسه در بزرگراه ها وجود دارد.

 

این مخاطب در توضیح این تصویر نوشته است: موسسه ثامن الحجج با وجودی که ابهامات زیادی در ادامه فعالیت آن وجود دارد ولی همچنان با نصب تابلوهای تبلیغاتی 40 متری در عرض بزرگراه ها، قصد دارد سرمایه های سرگردان مردم را جذب کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا