انتصاب مدیر ناشران و اعضا بورس تهران

انتصاب مدیر ناشران و اعضا بورس تهران

در احکامی جداگانه، طوبی دهقانی به عنوان مدیر ناشران و اعضاء بورس اوراق بهادار تهران منصوب شد. در عین حال زهره کریمی از سرپرستی به سمت مدیر امور حقوقی و قراردادهای بورس تهران و آقای حمید روح بخش از سرپرستی به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران منصوب شدند.


 

طوبی دهقانی به عنوان مدیر ناشران و اعضاء بورس اوراق بهادار تهران منصوب شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از روابط عمومی بورس تهران طوبی دهقانی طی حکمی از طرف دکتر حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس به سمت مدیریت ناشران و اعضای بورس تهران منصوب شد.

 بر این اساس دهقانی تاکنون در حوزه های معاونت فنی و اقتصادی، بازرسی، نظارت بر بازار و عملیات بازار فعالیت داشته است، از این پس با حکم دکتر حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس، به‌عنوان مدیر ناشران و اعضاء بورس تهران به فعالیت خود در بازار سرمایه ادامه خواهد داد.

گفتنی است: دهقانی مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه صنعت نفت، مدرک کارشناسی ارشد در این رشته از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرک دکترای حسابداری را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده است.

 در عین حالزهره کریمی از سرپرستی به سمت مدیر امور حقوقی و قراردادهای بورس تهران و آقای حمید روح بخش از سرپرستی به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران منصوب شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا