دومین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران گشایش یافت

دومین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران گشایش یافت

دومین نمایشگاه بین المللی اختصاصی ایتالیا در ایران با حضور 60 شرکت تولیدی و خدماتی ایتالیایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، نمایشگاه یاد شده توسط حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، ماورا کنچیاتوری سفیر ایتالیا در ایران و دبورا سراچیانی نماینده دولت ایتالیا و یکی از استانداران این کشور افتتاح شد.
حضور 60 شرکت تولیدی و خدماتی در این نمایشگاه به همراه هیات معماری و اتاق های بازرگانی منطقه ای ایتالیا در فضایی به مساحت دو هزار و 900 مترمربع حضور دارند.
بر اساس این گزارش، شرکت های ایتالیایی حاضر در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در زمینه های خدمات فنی مهندسی، مبلمان و تجهیزات اداری و منزل، هتل سازی، ساخت فضاهای شهری، معماری، تجهیزات آشپزخانه، حمام و در و پنجره به نمایش گذاشته اند.
نمایشگاه یاد شده تا روز چهارشنبه 23 دی ماه به کار خود ادامه می دهد و از ساعت 9 صبح تا 17 بعدازظهر پذیرای علاقه مندان است.
نخستین نمایشگاه اختصاصی کشور ایتالیا از تاریخ 15 الی 18 دی ماه سال 1393 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
ایتالیا از جمله کشورهایی است که در دوران اعمال تحریم ها، روابط خود را با ایران حفظ کرد، این کشور از شریک های ایران در اروپا است که حجم مبادلات تجاری دو کشور، تا هفت میلیارد دلار نیز ثبت شد.

** وزیرکشاورزی ایتالیا بهمن ماه به ایران سفر می کند

هیاتی متشکل از شرکت های صنایع غذایی و کشاورزی ایتالیا در ماه فوریه (12بهمن تا 10 اسفند) آینده به سرپرستی « مائوریتزیو مارتینا » وزیر سیاست های کشاورزی این کشور به ایران سفر خواهد کرد.
« کارلو کالندا » معاون وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا در ماه نوامبر(10 آبان تا 9 آذر) 2015 در راس یک هیات بزرگ اقتصادی به تهران سفر کرد.
وی به تازگی در آستانه اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و برداشته شدن تحریم های ضد ایرانی اظهار داشت: « ایران خبر خوش سال 2016 برای ایتالیاست. »
به گفته کالندا ، مقام های ایتالیایی در ماه های آتی دیدارهای دیگری با مسئولان ایرانی در تمام سطوح برگزار خواهند کرد و پیش بینی کرد تا پایان سال 2017 حجم مبادلات دو کشور به هفت میلیارد دلار برسد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا