تعاملات اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با ذوب آهن توسعه می یابد

تعاملات اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با ذوب آهن توسعه می یابد

دنیای معدن -غلام علی قادری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به همراه معاونین این اداره کل ، ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان با مدیرعامل و تعدادی از معاونین شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

قادری در این دیدار طی سخنانی گفت : ذوب آهن جزء مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است و لذا با همکاری ، همدلی و در چارچوب قوانین و مقررات ، می توان تعاملات دو مجموعه را بیش از گذشته توسعه داد .
وی با اشاره به بازرسی جامع ایمنی کار در ذوب آهن ، گفت : امیدوارم با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در بازرسی ، شاهد محیطی ایمن و عاری از حادثه در این شرکت باشیم .
مهندس صادقی نیز در این دیدار شرایط حاکم براقتصاد و صنعت فولاد کشور را توصیف نمود و گفت : مبحث ایمنی ، اولویت اول کارخانه می باشد همچنان که در دوره اول تصدی خود در این شرکت نیز باهمکاری همه تلاشگران ذوب  آهن ، موفق شدیم با برنامه ریزی وتمرکز بر روی ایمنی ، آمار حوادث را کاهش داده و به صفر برسانیم .
مدیرعامل شرکت تصریح نمود :  ذوب آهن  ، مجموعه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را بازوی خود محسوب می نماید و لذا از این سازمان به ویژه در موضوع ایمنی ،  درخواست کمک و راهنمایی دارد .
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های زیست محیطی شرکت گفت : یکی دیگر از اولویت های اصلی و مهم ذوب آهن ، حفظ محیط زیست است که در این راستا حفاظت از سلامت جامعه و کارکنان را وظیفه قانونی و شرعی خود می دانیم .
در ادامه مهندس محمودپور سرپرست حوزه معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت نیز به اقدامات صورت گرفته در خصوص نهادینه شدن طرح طبقه بندی مشاغل و پیگیری موضوع بازنشستگی همکاران و درمان بازنشستگان پرداخت و گفت : بیمارستان شهید مطهری آمادگی کامل برای خدمت رسانی به همکاران عزیز را دارد .
طرح طبقه بندی مشاغل ، بازنشستگی و نیز همکاری متقابل با بانک توسعه تعاون از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا