بازدید کاردار سفارت بریتانیا از بورس تهران

بازدید کاردار سفارت بریتانیا از بورس تهران

امروز یکشنبه، آقای "بن فندر" کاردار سفارت بریتانیا در ایران از محل بورس تهران دیدار کرد و با آقای دکتر قالیباف اصل مدیرعامل بورس به گفت و گو پرداخت.


 

 

امروز یکشنبه،  آقای "بن فندر" کاردار سفارت بریتانیا در ایران از محل بورس تهران دیدار کرد و با آقای دکتر قالیباف اصل مدیرعامل بورس به گفت و گو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، فندر طی بازدید از تالار شیشه ای با تاریخچه بازار سرمایه کشور، تحولات سال های اخیر و شرایط موجود بازار آشنا شد و جزییاتی را از صنایع و شرکت های پذیرفته شده، ابزارهای معاملاتی، برنامه های آتی و نحوه سرمایه گذاری خارجی در بورس تهران دریافت کرد.

مدیرعامل بورس تهران ساعتی با آقای فندر ملاقات کرد. کاردار سفارت بریتانیا در این دیدار از ابراز علاقه مندی به از سرگیری روابط اقتصادی بین دو کشور و احداث یک صندوق حمایتی برای فعالیت های تجاری بریتانیا در ایران خبر داد.

فندر به گزارشی اشاره کرد که به زودی توسط ایشان تهیه و در اختیار مسئولان اقتصادی بریتانیا قرار خواهد گرفت و بخشی از آن به نحوه از سرگیری همکاری بازارهای سرمایه دو کشور می پردازد.

دکتر قالیباف اصل نیز اظهار امیدواری کرد پس از رفع تحریم ها طی هفته های آتی، امکان توسعه همکاری ها و تجدید روابط بین بازار های دو کشور و برقراری ارتباط بین فعالان بازارهای تهران و لندن فراهم گردد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا