آمادگی استرالیا برای همکاری با ایران در بخش نفت، گاز و صنایع معدنی

آمادگی استرالیا برای همکاری با ایران در بخش نفت، گاز و صنایع معدنی

گروه معادن - سفیر استرالیا در تهران در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی تهران آمادگی کشورش را برای همکاری با ایران در بخش نفت و گاز و صنایع معدنی اعلام کرد.

به گزارش ماین نیوز، در ملاقات پاول فولی، سفیر استرالیا، با مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران، زمینه های همکاریهای اقتصادی میان دوکشور مورد بررسی قرار گرفت و فرصت همکاریهای تجاری و اقتصادی میان ایران و استرالیا به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در ابتدای این نشست، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به پیشینه روابط تجاری ایران و استرالیا گفت: مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور در سالهای گذشته از وضع خوبی برخوردار بود، اما با تشدید تحریمها، سطح این روابط تنزل پیدا کرد.

وی با ابراز علاقمندی فعالان اقتصادی ایران در زمینه انتقال تکنولوژی و فناوری روز و همکاری در این حوزه با بخش خصوصی استرالیا، افزود: نکته جالب توجه در مورد استرالیا آن است که باوجود کاهش مصرف و کاهش قیمت سنگ آهن در جهان، این کشور تانسته است صادرات خود را افزایش دهد و گفته می شود دلیل دستیابی به این موفقیت، تلاش در زمینه کاهش قیمت تمام شده است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا