مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران تغییر کرد

مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران تغییر کرد

دنیای معدن -با حکم هیات مدیره، مهندس محمد ابراهیم قدیریان مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران شد. رئیس هیات مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران در مراسم معارفه مدیرعامل این شرکت، شرایط کشور را ویژه خواند و گفت: امسال یکی از سال‌های سخت اقتصادی دولت است. قیمت نفت که در بودجه 72 دلار بسته شده بود با 61 دلار چشم اندازش تعدیل شد و امروز به 5/ 31 دلار رسیده است که درآمد خالص آن 27 الی 28 دلار است. طاهرنژاد همچنین با سخت و دشوار خواندن شرایط بازار فلزات گفت: کاهش رشد اقتصادی چین از دو رقمی که حدود 10 الی 11 درصد و یکسال 13 درصد بوده به 5/ 2 درصد بهعنوان یک مصرفکننده بزرگ فلز در دنیا، سبب آسیب دیدن بازار شده بنابراین در چنین شرایط سختی که بازارهای اطرافمان، بازارهای خوبی نیست و بازار داخلی مان هم به علت کمبود بودجه عمرانی شدیدا کاهش یافته است، برای دولت به علت تورم تزریق منابع در شرایط فعلی خیلی مقدور نیست. طاهرنژاد رسالت فروش را رسالت سنگینی معرفی کرد و گفت: ما در هیاتمدیره تصمیم گرفتیم که یک شرکت بازرگانی ایجاد کنیم که بهصورت تام الاختیار بتواند با قدرت وارد بازارهای جهانی شود و محصول ما را عرضه کند، البته تا رسیدن به برنامه یک مقدار زمان نیاز داریم. وی گفت: فروش در حال حاضر یک هنر است که علاوه بر تخصص و تجربه نیاز به هنرمندی خاص دارد که بتوانیم در میان این رقابت سخت و سنگین و فشرده جایی در بازار جهان برای خودمان باز کنیم و من امیدوارم با همراهی و هماهنگی کاملی که در هیاتمدیره وجود دارد و همچنین همراهی صاحبان سهام (سرمایهگذاری غدیر، سهام عدالت/ ایمیدرو و صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد) بتوانیم گامهای بلندی برداریم و این بنگاه ارزشمند را به جایگاه واقعی که مورد انتظار هست، برسانیم. محمد ابراهیم قدیریان، مدیرعامل جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال 1359 از پلی تکنیک آکسفورد انگلستان با مدرک لیسانس مهندسی عمومی فارغالتحصیل شد و در سال 1361 به استخدام فولاد مبارکه در آمد و به مدت 30 سال برای این شرکت در بخشهای مختلف و حتی فرامرزی در ایتالیا و ژاپن نیز فعالیت داشته و از سال 1390 نیز بهعنوان مشاور طرحهای فولادی در پروژههای مختلف مشغول به فعالیت بوده است.

قیمت نفت که در بودجه 72 دلار بسته شده بود با 61 دلار چشم اندازش تعدیل شد و امروز به 5/ 31 دلار رسیده است که درآمد خالص آن 27 الی 28 دلار است.  طاهرنژاد همچنین با سخت و دشوار خواندن شرایط بازار فلزات گفت: کاهش رشد اقتصادی چین از دو رقمی که حدود 10 الی 11 درصد و یکسال 13 درصد بوده به 5/ 2 درصد به‌عنوان یک مصرف‌کننده بزرگ فلز در دنیا، سبب آسیب دیدن بازار شده بنابراین در چنین شرایط سختی که بازارهای اطرافمان، بازارهای خوبی نیست و بازار داخلی مان هم به علت کمبود بودجه عمرانی شدیدا کاهش یافته است، برای دولت به علت تورم تزریق منابع در شرایط فعلی خیلی مقدور نیست. 





طاهرنژاد رسالت فروش را رسالت سنگینی معرفی کرد و گفت: ما در هیات‌مدیره تصمیم گرفتیم که یک شرکت بازرگانی ایجاد کنیم که به‌صورت تام الاختیار بتواند با قدرت وارد بازارهای جهانی شود و محصول ما را عرضه کند، البته تا رسیدن به برنامه یک مقدار زمان نیاز داریم. وی گفت: فروش در حال حاضر یک هنر است که علاوه بر تخصص و تجربه نیاز به هنرمندی خاص دارد که بتوانیم در میان این رقابت سخت و سنگین و فشرده جایی در بازار جهان برای خودمان باز کنیم و من امیدوارم با همراهی و هماهنگی کاملی که در هیات‌مدیره وجود دارد و همچنین همراهی صاحبان سهام (سرمایه‌گذاری غدیر، سهام عدالت/  ایمیدرو و صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد) بتوانیم گام‌های بلندی برداریم و این بنگاه ارزشمند را به جایگاه واقعی که مورد انتظار هست، برسانیم. محمد ابراهیم قدیریان، مدیرعامل جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال 1359 از پلی تکنیک آکسفورد انگلستان با مدرک لیسانس مهندسی عمومی فارغ‌التحصیل شد و در سال 1361 به استخدام فولاد مبارکه در آمد و به مدت 30 سال برای این شرکت در بخش‌های مختلف و حتی فرامرزی در ایتالیا و ژاپن نیز فعالیت داشته و از سال 1390 نیز به‌عنوان مشاور طرح‌های فولادی در پروژه‌های مختلف مشغول به فعالیت بوده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا