ضرورت اقدام مشترک همه جانبه و فوری در زمینه های فرهنگی

ضرورت اقدام مشترک همه جانبه و فوری در زمینه های فرهنگی

دنیای معدن - مهندس مرادی شهردار فولادشهر همراه با معاونین وچند تن از دیگر مسئولین شهرداری فولادشهر در اولین روز دی ماه سال جاری با حضور در دفتر مدیر عامل ذوب آهن با مهندس صادقی دیدار و گفتگو کردند . دراین دیدار که مشاور فرهنگی ، اجتماعی مدیر عامل نیز حضور داشت شهردار فولادشهر با استقبال از حضور مجدد مهندس صادقی در سمت مدیر عاملی ذوب آهن وتبریک این مسئولیت ، آمادگی خود را برای اقدامات مشترک خصوصاً در زمینه های فرهنگی اعلام نمود. مهندس صادقی مدیر عامل شرکت در این دیدار با بیان خاطرات و اقدامات فرهنگی و اجتماعی ذوب آهن در سطح کارخانه و فولادشهر در سالهای قبل بر لزوم تداوم و گسترش این فعالیت ها در حال حاضر نیز تاکید نمود و خواستار همکاری و مشارکت شهردار فولادشهر شد . مشاور فرهنگی واجتماعی شرکت نیز ضمن اشاره به اوضاع فرهنگی کشور و تهاجم فرهنگی دشمن یادآور شد : وظیفه همه سازمان ها و مسئولان است که با اقدام همه جانبه و مشترک فرهنگی درسطح کارکنان ، خانواده ها و کل جامعه توطئه های فرهنگی را کنترل و بی اثر نموده و در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی تلاش نمایند و برای کسب موفقیت در این زمینه ضمن پرهیز از هر گونه اقدام فردی و بدون برنامه از تمامی ابزارها و کانال های ارتباطی مدرن استفاده نمایند . وی با اشاره به برنامه های جدید فرهنگی در ذوب آهن و در بین خانواده های آنها از شهرداری خواست که ضمن اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر و خصوصا برای خانواده ها و بانوان با ذوب آهن نیز همکاری لازم را داشته باشد . شهر دار فولادشهر در این دیدار ضمن استقبال از اقدامات فرهنگی ذوب آهن به برخی از اقدامات فرهنگی ورزشی مشترک قبلی بین شهرداری و ذوب آهن اشاره نمود و یادآور شد : این اقدامات با استقبال مناسب مردم فولادشهر مواجه شده است و شهرداری ضمن فعال نمودن شورای فرهنگی ، استفاده از مشاور فرهنگی و اجرای اقدامات روان شناسی و فرهنگی برنامه های متنوعی را در دست اجرا دارد.

مهندس صادقی مدیر عامل شرکت در این دیدار با بیان خاطرات و اقدامات فرهنگی و اجتماعی ذوب آهن در سطح کارخانه و فولادشهر در سالهای قبل بر لزوم تداوم و گسترش این فعالیت ها در حال حاضر نیز تاکید نمود و خواستار همکاری و مشارکت  شهردار فولادشهر شد .

مشاور فرهنگی واجتماعی شرکت نیز ضمن اشاره به اوضاع فرهنگی کشور و تهاجم فرهنگی دشمن یادآور شد : وظیفه همه سازمان ها و مسئولان است که با اقدام همه جانبه و مشترک فرهنگی درسطح کارکنان ، خانواده ها و کل جامعه توطئه های فرهنگی را کنترل و بی اثر نموده و در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی تلاش نمایند و برای کسب موفقیت در این زمینه ضمن پرهیز از هر گونه اقدام فردی و بدون برنامه از تمامی ابزارها و کانال های ارتباطی مدرن استفاده نمایند .

وی با اشاره به برنامه های جدید فرهنگی در ذوب آهن و در بین خانواده های آنها از شهرداری خواست که ضمن اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر و خصوصا برای خانواده ها و بانوان با ذوب آهن نیز همکاری  لازم را داشته باشد .

شهر دار فولادشهر در این دیدار ضمن استقبال از اقدامات فرهنگی ذوب آهن به برخی از اقدامات فرهنگی ورزشی مشترک قبلی بین شهرداری و ذوب آهن اشاره نمود و یادآور شد : این اقدامات با استقبال مناسب مردم فولادشهر مواجه شده است و شهرداری ضمن فعال نمودن شورای فرهنگی ، استفاده از مشاور فرهنگی و اجرای اقدامات روان شناسی و فرهنگی برنامه های متنوعی را در دست اجرا دارد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا