شناسایی 11 ماده معدنی در لرستان

شناسایی 11 ماده معدنی در لرستان

دنیای معدن - معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از شناسایی 11 ماده معدنی در استان خبر داد.

«منصوری»، منطقه لرستان، با بیان این که ظرفیت سنجی واحدهای تولیدی در استان انجام شده و واحدهایی که توانایی تولید در حوزه صادرات را دارند شناسایی کردیم، اظهار کرد: به واحدهای صادراتی تجمیع و آموزش‎های لازم در زمینه بازاریابی ارائه شده است.

وی افزود: هم چنین شرایط مجموعه واحدها به لحاظ تولید محصولات قابل رقابت و متناسب با بازار هدف تفکیک شده‎اند که گروه اولیه با توجه به تفاهم‎نامه با اقلیم کردستان عراق مشخص هستند.

منصوری خاطرنشان کرد: هم چنین قصد داریم این بحث را به گروه‎های صنعتی دیگر نظیر صنایع غذایی و دارویی که توانایی رقابت با بازار هدف را دارند به این بازار سوق دهیم.

معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان با بیان این که 11 ماده معدنی در استان شناسایی و استخراج شده است، اظهار کرد: هم چنین برای این مواد معدنی 11 کشور هدف نیز شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: به منظور ورود به بازارهای هدف و انجام فعالیت تجاری برای واحدهای معدنی شناسنامه مشخص شده هم چنین بازارهای هدف تعیین شدند تا از طریق مرکز توسعه تجارت این بازارها را دنبال کنیم و به بازار صادرات برای استان منجر شود.

این مسئول یادآور شد: 11 ماده معدنی شناسایی شده در استان بیش از 11 میلیارد دلار تخمین زده شده که البته با ورود به بازار هدف رقمی بین 1 تا 5 درصد حجم مبادلات معدنی بین 150 تا 550 میلیون دلار خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا