طی سالجاری انجام شد؛

جریمه ۴۲۰ میلیون ریالی نانوایی‌های متخلف در استان سمنان

جریمه ۴۲۰ میلیون ریالی نانوایی‌های متخلف در استان سمنان

سمنان - مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام سیزده هزار و ۷۵۰ بازرسی از نانوایی های استان در سال جاری خبر داد و گفت: واحدهای متخلف ۴۲۰ میلیون ریال جریمه شدند.

روح الله حامدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به انجام سیزده هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان افزود: این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان توسط ۱۲ بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نکرده و نان های بی کیفیت به مردم عرضه  می کنند به شدت برخورد می شود.

مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: از این تعداد بازرسی صورت گرفته، ۴۶۴ فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.

حامدی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر ۴۲۱ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا