نماینده نجف آباد تذکر داد:

مشکل بازنشستگان صندوق فولاد و ذوب آهن اصفهان هنوز باقی است

مشکل بازنشستگان صندوق فولاد و ذوب آهن اصفهان هنوز باقی است

گروه صنایع معدنی >فولاد - نماینده مردم نجف آباد در تذکری گفت: مشکل بازنشستگان صندوق فولاد و ذوب آهن اصفهان هنوز حل نشده لذا انتظار داریم که دولت قانون را رعایت کرده و این مشکل را حل کند.

به گزارش ماین نیوز، ابوالفضل ابوترابی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر اول به رئیس جمهور دولت یازدهم درخصوص عدم حل مشکل بازنشستگان صندوق فولاد است. علی رغم اینکه مجلس شورای اسلامی در سال 94 بودجه خوبی را برای حل مشکل صندوق بازنشستگی فولاد و ذوب آهن اصفهان در نظر گرفته است اما هنوز مشکل حل نشده لذا انتظار داریم دولت قانون را رعایت و این مشکل را حل کند.

نماینده مردم نجف آباد در تذکر دوم خود خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در رابطه با عدم ارایه لایحه حقوق برابر بازنشستگان، در شرایط مساوی قرار بود دولت این لایحه را شش ماه قبل به مجلس شورای اسلامی بدهد اما این لایحه به مجلس شورای اسلامی نیامده است.

وی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار تکمیل پروژه استخر امیرآباد نجف آباد شد.

وی ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: برای اجرای الگوی کشوری قطار حومه از وزیر راه و شهرسازی کمال تشکر را داریم. همچنین انتظار داریم وزیر محترم نسبت به تکمیل جاده علویجه به اصفهان اقدام کند زیرا در این جاده متاسفانه تصادفات زیادی رخ می دهد و شاهد کشته شدن تعداد زیادی افراد هستیم.

ابوترابی اظهار کرد: انتظار داریم وزارت کشور در اسرع وقت نسبت به شهرستان شدن بخش مهردشت و شهر شدن حسین آباد مهردشت اقدام کند و دولت تقسیمات کشوری که برخلاف قانون است، متوقف کند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا