مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

دولت برای خروج فولادسازان از رکود راهکاری بیاندیشد

دولت برای خروج فولادسازان از رکود راهکاری بیاندیشد

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: شرایط برای تولیدکنندگان فولاد به خط قرمز رسیده است و دولت باید به سرعت راهکاری برای خروج فولادسازان از رکود بیاندیشد.

به گزارش ماین نیوز، عزیز قنواتی اظهار کرد: تعرفه سنگین واردات، نرخ بالای تسهیلات بانکی و کمبود نقدینگی از مشکلات فولادسازان و کارخانه‌های فولاد نظیر فولاد اکسین خوزستان است که باید برای خروج از این وضعیت تدابیری از سوی دولت اتخاذ شود.

وی افزود: با وجود رکود و مشکلاتی که گریبان‌گیر همه صنایع و تولیدکنندگان است اما کارخانه فولاد اکسین خوزستان توانسته بدون مشکل در چارچوب برنامه‌های تدوین شده خود حرکت کند.

قنواتی در خصوص اجرای برنامه تولید سال 94 در این کارخانه عنوان کرد: در برنامه ما تولید 850 هزار تن محصولات فولادی تعریف شده بود که این میزان در 6 ماهه نخست امسال محقق شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: با استراتژی‌های اتخاذ شده توانستیم به توسعه محصولات و بازار و تا حدی ثبات قیمت محصولات خود در بازار دست یابیم.

وی در خصوص رویکرد این شرکت در زمینه تولید اظهار کرد: رویکرد این کارخانه تولید محصولات خاصی است که برای اولین‌بار در کشور طراحی و ساخته می‌شوند؛ همچنین اهداف و استراتژی شرکت از سال 93 بومی‌سازی قطعات بوده است و این استراتژی همچنان در شرکت ادامه دارد.

قنواتی در خصوص تعامل این شرکت با دانشگاه‌ها عنوان کرد: بدون تعامل و همکاری با دانشگاه‌ها نمی‌توان فعالیت کرد و در این زمینه دانشگاه علمی کاربردی فولاد اکسین را در کارخانه تاسیس و تفاهم‌نامه‌هایی نیز برای همکاری با بخش علمی با دانشگاه‌های درون استان منعقد کردیم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا