اعتراض کارگران نسبت به عدم پرداخت مطالبات معوق / تعطیلی کارخانه فولاد بویر صنعت یاسوج

اعتراض کارگران نسبت به عدم پرداخت مطالبات معوق / تعطیلی کارخانه فولاد بویر صنعت یاسوج

دنیای معدن - کارگران کارخانه فولاد بویر صنعت یاسوج با تجمع در مقابل درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت مطالبات معوقه خود شدند.

کارخانه فولاد بویر صنعت یاسوج در سالهای قبل توسط بخش خصوصی اداره می شد و در ماه های اخیر به بنیاد تعاونی سپاه واگذار شد و به دلیل نوسانات قیمت فولاد در سطح جهان این کارخانه با مشکل مواجه شد.

هفته گذشته بود که علی لاجوردی مدیر کارخانه فولاد بویر صنعت یاسوج در کارگروه رفع موانع تولید با اشاره به خسارات وارده به این شرکت در نتیجه نوسانات قیمت فولاد در جهان گفت: به واسطه نوسانات قیمت فولاد در سطح جهان این کارخانه متحمل ضرر و زیان سنگینی شده است

وی هدف از راه اندازی این کارخانه را کمک به تولید و حل مشکلات استان دانست و گفت: این کارخانه نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش است و اگر به این کارخانه شش ماه دوره استمهال همراه با سرمایه در گردش داده شود مشکلات کارخانه فولاد حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مطالبات کارگران کارخانه چند ماه به تعویق افتاده افزود: کارخانه نیازمند 5 میلیارد تومان تسهیلات است و اگر این تسهیلات به کارخانه پرداخت نشود علاوه بر تعطیل شدن کارخانه، 205 کارگر نیز بیکار می شوند.

اما پیش از ظهر امروز کارگران این کارخانه ابتدا با تجمع در مقابل درب استانداری و سپس تجمع در مقابل اداره کل فرهنگ و ارشد اسلامی که محل برگزاری اجلاسیه استانی نماز با حضور استاندار بود خواستار پرداخت مطالبات معوقه خود شدند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا