جزئیات‌ جدید از دستگیری اخلالگران بازار ارز

جزئیات‌ جدید از دستگیری اخلالگران بازار ارز

در راستای برخود با اخلالگران بازار ارز شناسایی و برخورد با برخی از صرافی هایی که با دادن فاکتور های صوری با دلالان همکاری دارند نیز در دستور کار است.

به گزارش نامه نیوز، مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی جزئیات جدیدی را در مورد دستگیری هفته گذشته  اخلالگران بازار ارز ارائه داد.
 
 عبد المجید اجتهادی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک نیروی انتظامی ، دادسرای تهران، بانک مرکزی و سازمان تعزیرات حکومتی در مورد برخورد با اخلالگران بازار ارز گفت: مطابق قانون هرگونه خرید و فروش و عرضه خارج از شبکه ارز تخلف محسوب شده و لذا در جلسه ای که به همین منظوردربانک مرکزی برگزار شد مقررگردید تا برخورد جدی با اینگونه تخلفات انجام شود.
 
وی ادامه داد: دستگیری افرادی که با دلالی و اقدامات غیر قانونی باعث اخلال در بازار ارز می شوند ادامه خواهد داشت و در این راستا  علاوه بر خورد با دلالان در حال شناسایی سر شبکه ها نیز هستیم .
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت افرادی که هفته گذشته توسط پلیس و با دستور قاضی تعزیرات حکومتی بازداشت شدند چگونه است گفت: بعد از دستگیری این افراد رسیدگی به پرونده آنها به سرعت انجام گرفت که در این راستا برای آنها قرار مناسب صادر که تعدادی از آنها نیز به دلیل عدم تودیع قرار صادره روانه زندان شدند.
 
اجتهادی ادامه داد: حکم ۸ نفر از این افراد نیز صادر و اجرا شد و پرونده افراد دیگر نیز به سرعت در حال رسیدگی است.
 
مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در راستای برخود با اخلالگران بازار ارز شناسایی و برخورد با برخی از صرافی هایی که با دادن فاکتور های صوری با دلالان همکاری دارند نیز در دستور کار است.
 
هفته گذشته در در عملیات مشترک تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی و بانک مرکزی، در محدوده میدان فردوسی و خیابان منوچهری تهران  ۴۸ نفر از اخلالگران بازار ارز بازداشت شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا