رییس سابق سازمان امور مالیاتی:

امور مالیاتی به زمین مانده را به دوش کشیدم/ نظام مالیاتی در دوره پوست اندازی است

امور مالیاتی به زمین مانده را به دوش کشیدم/ نظام مالیاتی در دوره پوست اندازی است

رئیس سابق سازمان امور مالیاتی و مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هم زمان با حضور در سازمان امور مالیاتی امور به زمین مانده را به دوش کشیدم، افزود: نظام مالیاتی در دوره پوست اندازی است.

علی عسکری امروز(چهارشنبه) در نهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی که در دانشکده اقتصاده دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: نظام مالیاتی امروز در یک دوره تحول و پوست اندازی است که البته این امر شاید به مذاق برخی ها خوش نیاید اما این پوست اندازی لازمه تحول است.
وی با بیان این که برای ایجاد نظام کارآمد در سازمان مالیاتی باید موارد را تکمیل کنیم، افزود: طرح جامع مالیاتی که از گذشته شروع شده بود در 20 استان پیاده سازی شده و بقیه استان ها نیز در دستور کار قرار دارد؛ ضمن اینکه اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی دولت بررسی خواهد شد.
عسکری ادامه داد: 12 هزار نفر به نیروهای سازمان امور مالیاتی اضافه شد ضمن این که فضای اداری سازمان بهبود یافت.
وی گفت: با وجودی که تبلیغات سوء زیادی درخصوص نیروهای سازمان امور مالیاتی انجام می شود اما این سازمان دارای نیروهای ارزشمند و فعال است.
سید کامل تقوی نژاد یکشنبه هفته گذشته با تائید هیات وزیران به عنوان رئیس جدید سازمان امور مالیاتی انتخاب شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز دیروز(سه شنبه) حکم وی را صادر کرد.
همچنین مراسم تودیع و معارفه سید کامل تقوی نژاد رئیس جدید سازمان امور مالیاتی و علی عسکری رئیس سابق امور مالیاتی عصر امروز در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می شود. سید کامل تقوی نژاد در همایش امروز حضر نیافت.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا