هفتمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات کارگران شرکت سنگ آهن بافق

هفتمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات کارگران شرکت سنگ آهن بافق

گروه معادن >سنگ آهن - روز گذشته، هفتمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات کارگران سنگ آهن بافق بدون حضور استاندار یزد و با حضور فرمانداربافق، اعضای شورای شهر و مدیر عامل شرکت سنگ آهن برگزار شد.

به گزارش ماین نیوز، روز گذشته هفتمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات کارگران سنگ آهن بافق، با حضور مقامات شهر و بدون حضور استاندار یزد برگزار گردید.

به گفته کارگران این واحد معدنی این جلسه نتیجه مشخصی در برنداشت و تنها در آن گزارشی از روند پیگیری مطالبات مردم بافق و کارگران سنگ آهن ارائه گردید.

از قرار معلوم، هنوز تکلیف ۵. ۲۸ درصد سهام سنگ آهن بافق مورد مناقشه بخش خصوصی و کارگران و همچنین ۵. ۷۱ درصد که جهت رد دیون قرار بود به صندوق بازنشستگی فولاد واگذار شود، مشخص نشده است.

علاوه بر این، در آخرین جلسه شورای تامین شهر بافق که در ششم شهریور سال گذشته برگزار شد، مصوب شد ۱۵ درصد از سهام واگذاری به صندوق بازنشستگی فولاد به شهر بافق واگذار گردد که هنوز تکلیف آن نیز روشن نشده است.

به گفته فعالان کارگری بافق؛ در جلسه شهریورماه شورای تامین استان یزد قرار بود پیگیری قضایی ۹ کارگری که پیشتر در جریان اعتراضات صنفی سال گذشته معدن بافق بازداشت شده بودند در دستور کار قرار بگیرید که با وجود وعده های مسئولان هنوز محقق نشده و دست کم تاکنون پیگیری قضایی در مورد برخی از این کارگران هنوز ادامه دارد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا