پژمان به ماین نیوز خبر داد:

تولید ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تنی فولاد کاوه جنوب کیش تا پایان ۹۴

تولید ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تنی فولاد کاوه جنوب کیش تا پایان ۹۴

گروه صنایع معدنی >فولاد - معاون بازرگانی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از تولید 250 تا 300 هزار تن محصول توسط این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.

رامین پژمان در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه اخیرا فاز یک فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید سالانه 1.2 میلیون تن بهره‌برداری رسید، افزود: برنامه داریم بعد از انجام تست‌های اولیه، ماهانه 50 هزار تن محصول در کارخانه تولید کنیم که به زودی به این رقم می‌رسیم.

وی گفت: با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که تا پایان سال جاری بین 250 تا 300 هزار تن محصول تولید خواهیم کرد.

پژمان با بیان اینکه فولاد کاوه جنوب کیش بخشی از محصول خود را در بازار داخل و بخش دیگر را در بازارهای خارجی خواهد فروخت، عنوان کرد: فروش محصول به تقاضا و کشش موجود در بازار بستگی دارد. الویت ما با تامین نیاز بازار داخلی است اما در عین حال برای صادرات هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بازاریابی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

معاون بازرگانی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش درباره طرح توسعه این کارخانه نیز توضیح داد: فاز دوم فولادسازی فولاد کاوه جنوب کیش از چهار سال پیش و همزمان با اجرای فاز یک شروع شده است و ظرفیت تولید آن هم 1.2 میلیون تن است. هدفگذاری انجام شده این است که فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش نیز حداکثر تا انتهای سال 1395 به بهره‌برداری برسد. البته با توجه به تجربیاتی که در فاز نخست کسب شد، انتظار می‌رود فاز دوم زودتر از موعد مقرر به تولید برسد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا