دومین همایش بهداشت ایمنی و محیط زیست ایمیدرو در اول دی ماه

دومین همایش بهداشت ایمنی و محیط زیست ایمیدرو در اول دی ماه

گروه معادن - دومین همایش بهداشت، ایمنی، محیط زیست در معادن و صنایع معدنی با حضور شرکت های تحت پوشش ایمیدرو و سایر شرکت های بخش خصوصی، به مدت دو روز، از اول دی ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ماین نیوز، مدیر دفتر بهداشت، ایمنی و محیط زیست این سازمان با اعلام خبر فوق افزود: این گردهمایی با هدف تبادل تجربیات شرکت هایی که در حال حاضر تحت پوشش ایمیدرو هستند و حتی شرکت هایی که پیشتر تحت پوشش این سازمان قرار داشتند برگزار می شود.

دکتر محمد کاظم نوری تصریح کرد: همایش دوم بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ایمیدرو در واقع بستری برای به اشتراک گذاری دستاوردهای شرکت های مختلف حوزه های فولاد، سنگ آهن، زغالسنگ، کک سازی، مس، طلا، آلومینیوم و ... است.

وی درباره جایگاه این همایش گفت: تعدادی از مقامات عالی رتبه همچون معاون سازمان محیط زیست و برخی از شخصیت های شناخته شده این حوزه در همایش فوق حضور خواهند داشت.

نوری یادآور شد: در سال های نخستین تشکیل ایمیدرو در هر سال همایش این حوزه را برگزار می کردیم اما پس از آن دیگر شرایط برگزاری همایش بهداشت، ایمنی و محیط زیست فراهم نشد تا اینکه با حضور دکتر کرباسیان به عنوان رییس هیات عامل از سال 92، دوباره موفق به برگزاری همایش های سالانه شده ایم.

مدیر دفتر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو اظهار داشت: تاکنون 50 مقاله از سوی شرکت های مختلف برای این همایش ارسال شده است که حدود 40درصد آن ها برای ارایه در همایش انتخاب شده است.

دومین همایش بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو طی روزهای اول و دوم دی ماه 1394 در سالن همایش های ایمیدرو برگزار می شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا