گل گهر به زودی صادرکننده گندله می‌شود

گل گهر به زودی صادرکننده گندله می‌شود
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از منتفی شدن مذاکره این شرکت با شرکت KIOCL در زمینه واردات گندله خبر داد.


ناصر تقی زاده در پاسخ به این سوال که مذاکرات گل گهر با شرکت هندی KIOCL در ارتباط با واردات گندله به کجا رسید؟ اظهار کرد: این موضوع از نظر ما منتفی شده است. در حال حاضر تولید در داخل کاهش یافته و در نتیجه نیاز داخلی هم کم شده است. از سوی دیگر امیدواریم تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده خودمان تبدیل به صادرکننده گندله شویم.

وی افزود: مذاکرات ما با شرکت KIOCL مذاکرات مقدماتی بوده و واردات گندله اصلا در برنامه ما جایی ندارد. پیش‌بینی ما این است که تا پایان امسال یا اوایل سال آینده 5 میلیون تن به ظرفیت تولید گندله گل گهر اضافه شود که با این حساب گل گهر به یک صادرکننده گندله تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در خصوص برنامه گل گهر برای حضور در عمان اظهار کرد: ما تمایل به فروش کنسانتره به عمان داریم. گندله‌سازی بزرگی در این کشور وجود دارد و ما می‌توانیم ماده اولیه موردنیاز آن یعنی کنسانتره را تامین کنیم.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، تقی زاده درباره کاهش هزینه تمام شده تولید در گل گهر نیز عنوان کرد: اعداد دقیق مربوط به کاهش هزینه تمام شده تولید در گل گهر بعد از حسابرسی و بسته شدن حساب ها اعلام خواهد شد. اما باید بگویم که گرایش گل گهر به سمت کاهش قیمت تمام شده تولید است و اجبارا هم باید این کار را انجام دهیم و اعتقاد من بر این است که می‌توانیم قیمت تمام شده خود را بیش از پیش کاهش دهیم.

وی افزود: کاهش هزینه تمام شده تولید گل گهر را می‌توان در پایان سال و بعد از حسابرسی اعلام کرد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا