خبرنگاز اعزامی ماین نیوز به مسقط گزارش می‌دهد:

برپایی نخستین کنفرانس و نمایشگاه مواد معدنی و معدنکاری عمان

برپایی نخستین کنفرانس و نمایشگاه مواد معدنی و معدنکاری عمان

گروه معادن - نخستین کنفرانس و نمایشگاه مواد معدنی و معدنکاری عمان در مرکز نمایشگاه بین المللی عمان در مسقط برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ماین نیوز به مسقط عمان، نخستین کنفرانس و نمایشگاه مواد معدنی و معدنکاری عمان از 30 نوامبر آغاز شده و امروز 2 دسامبر به کار خود پایان خواهد داد. البته بخش کنفرانس این رویداد طی دو روز یعنی 1 و 2 دسامبر برگزار شده در حالی که بخش نمایشگاهی از یک روز زودتر یعنی 30 نوامبر پذیرای بازدیدکنندگان بوده است.

از بین شرکتها و یا افراد ایرانی کسی در بین سخنرانان کنفرانس عمان حضور نداشته اما در بخش نمایشگاهی شرکت گل گهر به عنوان تنها شرکت ایرانی، پرچم کشورمان را در این رویداد معدنی کشور عمان بالا نگه داشته است.

نخستین کنفرانس و نمایشگاه مواد معدنی و معدنکاری عمان با حمایت وزارت صنعت و بازرگانی این کشور برگزار شده است.

در بخش کنفرانس این رویداد درباره مباحثی مانند آخرین وضعیت توسعه بخش معدنی عمان، چشم انداز بخشهای معدنکاری و مواد معدنی عمان، وضعیت قوانین و مقررات بخش معدن در این سلطان نشین، بررسی موردی پروژه ها و سایت های معدنی در عمان، فرصت های سرمایه گذاری و مشارکت در بخش معدن عمان، ثبات در بخش معدنکاری، تکنولوژی های نوین معدنکاری، ژئوتوریسم، بررسی موردی پروژه های معدنی در منطقه و جهان و منابع انسانی در بخش معدنکاری سخنرانی و بحث و تبادل نظر شده است.

از جمله سخنرانان مهم بخش کنفرانس این رویداد می توان به نماینده بخش معدنکاری دولت عمان، نماینده سازمان زمین شناسی آمریکا، تعدادی از اساتید دانشگاه و از جمله استاد دانشگاه علوم زمین دانشگاه سلطان قابوس، مدیرعامل هلدینگ کانوز عمان، زمین شناس موارید ماینینیگ، رئیس تجاری بندر سلاله، مدیر تجاری بندر و منطقه آزاد صحار، مدیرعامل خدمات بین المللی علوم زمین و ... اشاره کرد.

پایگاه خبری تحلیلی معادن و صنایع معدنی (ماین نیوز) نیز به عنوان تنها رسانه ایرانی در نخستین کنفرانس و نمایشگاه مواد معدنی و معدنکاری عمان حضور دارد و به پوشش اخبار، گزارش‌ها و حواشی آن می‌پردازد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا