مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن مطرح کرد

تنها راه حل مشکل بازنشستگان ذوب آهن اختصاص اعتبار در بودجه سال ۹۵

تنها راه حل مشکل بازنشستگان ذوب آهن اختصاص اعتبار در بودجه سال ۹۵

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن گفت: مشکلات حقوق و مطالبات بازنشستگان ذوب آهن و فولاد از زمانی آغاز شد که این شرکت ها به بخش خصوصی واگذار شدند و تنها راه حل مشکل این بازنشستگان اختصاص اعتبار در بودجه سال 95 است.

به گزارش ماین نیوز، مجتبی احمدی درباره تجمع اعتراض آمیز بازنشستگان شرکت ذوب آهن اظهار داشت: بازنشستگان ذوب آهن، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان از سال 90 گرفتار تأخیر در پرداخت حقوق و مطالبات خود هستند.

اکنون 3 ماه است که بازنشستگان ذوب آهن حقوق خود را دریافت نکرده اند و با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی این شرایط برای بازنشستگان بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه راه حل مشکل بازنشستگان ذوب آهن، اختصاص اعتبار در بودجه سال 95 است، افزود: اگر این تصمیم از سوی هیئت دولت گرفته نشود وضعیت به همین شکل برای کارکنان بازنشسته ذوب آهن و فولاد ادامه پیدا می کند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن بیان کرد: از زمانی که فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و ذوب آهن از حمایت دولت خارج شدند این مسائل ایجاد شده است. واگذاری این شرکت ها به بخش خصوصی بدون اینکه حقوق و آینده بازنشستگان آنها در این برنامه دیده شده باشد، صورت گرفت که اشتباه بود.

نماینده کانون های معدنی و فولادی کشور گفت: بازنشستگان فولاد در کشور 86 هزار نفر هستند که در 26 استان سکونت دارند. عمده بازنشستگان نیز مربوط به شرکت ذوب آهن هستند که 60 درصد تعداد این بازنشستگان را تشکیل می دهند و سایر بازنشستگان مربوط به شرکت های فولادکرمان، خوزستان، شاهرود و سایر استان ها هستند.

امروز جمعی از بازنشستگان شرکت ذوب آهن در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود در مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند. بازنشستگان ذوب آهن برای چندمین بار در ماه های اخیر است که اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت مطالباتشان با تجمع در مقابل استانداری اصفهان نشان داده اند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا