مدیرعامل بورس کالای ایران در همایش اقتصاد ایران در پساتحریم:

بورس ارز، پیش نیاز ورود سرمایه گذاران خارجی به بازار سرمایه ایران است

بورس ارز، پیش نیاز ورود سرمایه گذاران خارجی به بازار سرمایه ایران است

طی سال های اخیر بسیاری از فرصت های سرمایه گذاری در کشور به علت نوسانات نرخ ارز به تهدید تبدیل شده و تمایل سرمایه گذاران خارجی را برای حضور در بازارهای ایران از بین برده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ( سنا) و به نقل از  بورس کالای ایران، دکتر حامد سلطانی نژاد سه شنبه 19 آبان در همایش اقتصاد ایران در پساتحریم؛ کیش دروازه ورود و در پنل اختصاصی بازار سرمایه کشور که با حضور مقامات ارشد بازار سرمایه ایران در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد گفت: یکی از موارد بسیار مهم برای سرمایه گذاران خارجی این است که کشور سرمایه پذیر چه فکری برای پوشش ریسک نرخ ارز کرده است . این در حالی است که طی سال های اخیر بسیاری از فرصت های سرمایه گذاری در کشور به علت نوسانات نرخ ارز به تهدید تبدیل شده و تمایل سرمایه گذاران خارجی را برای حضور در بازارهای ایران از بین برده است.

مدیرعامل بورس کالای ایران سپس خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای کمک کننده در این خصوص، پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز از طریق راه اندازی بورس ارز است و به همین دلیل ما در بورس کالای ایران راه اندازی بورس ارز را در دستور کار قرار داده ایم.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا