مسوول گروه مشاوران حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار :

قانون بازار اوراق بهادار اصلاح می شود

قانون بازار اوراق بهادار اصلاح می شود

پیشنهادهای اصلاحی در کارگروهی ویژه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت لزوم از ارائه‌دهندگان پیشنهادها نیز برای حضور در این جلسات دعوت به عمل خواهد آمد. پس از بررسی و نهایی شدن پیشنهادها در سازمان، موارد اصلاحی در دولت طرح و برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

 

مسوول گروه مشاوران حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار از آغاز فرایند اصلاح قانون بازار  در سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.

سید مرتضی شهیدی به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ( سنا) گفت: فرایند اصلاح قانون بازار از نیمه دوم سال گذشته در  معاونت حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار کلید خورده است.

همچنین تشکیل کارگروه‌های تخصصی اصلاح قانون بازار و نیز برقراری امکان نظرخواهی از عموم فعالان بازار سرمایه در خصوص اصلاح قانون بازار اوراق بهادار در سایت اینترنتی سازمان بورس و اوراق بهادار  seo.ir، از دیگر  اقدامات انجام شده در این زمینه است .  

مسوول گروه مشاوران حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: کلیه فعالان بازار و به طور کلی عموم صاحب‌نظران مالی و حقوقی برای ارائه پیشنهادهای خود در خصوص اصلاح قانون بازار می‌توانند به لینک "پیشنهادهای اصلاحی قانونی بازار" در قسمت قوانین و مقررات در صفحه اول سایت مذکور مراجعه  و  آن را مطرح کنند. ضمناً برای سهولت هرچه بیشتر، امکان بارگذاری فایل‌های الکترونیکی نیز در سایت در نظر گرفته شده است.

به گفته شهیدی ، این پیشنهادها در کارگروهی ویژه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت لزوم از ارائه‌دهندگان پیشنهادها نیز برای حضور در این جلسات دعوت به عمل خواهد آمد. پس از بررسی و نهایی شدن پیشنهادها در سازمان، موارد اصلاحی در دولت طرح و برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

خاطر نشان می شود: با فرا رسیدن آذر 1394، 10 سال از تاریخ تصویب قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد؛ تصویب قوانین و مقررات جدید در کشور طی 10 سال اخیر و نیز تغییر شرایط بازارهای مالی در جهان، اصلاح قانون بازار اوراق بهادار را بیش از پیش ضروری ساخته است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا