در یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، روابط عمومی فولاد مبارکه تندیس برتر مدیریت راهبردی را به خود اختصاص داد

در یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، روابط عمومی فولاد مبارکه تندیس برتر مدیریت راهبردی را به خود اختصاص داد

دنیای معدن - همزمان با برگزاری یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که روز یکشنبه 24 آبان با حضور 500 مهمان داخلی و خارجی از کشورهای هلند، آمریکا، اسپانیا و ایتالیا، در پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد از فولاد مبارکه به عنوان روابط عمومی برتر در مدیریت راهبردی تجلیل شد.

به گزارش دنیای معدن یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها با پیام آیت اله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حضور نمایندگانی از 5 کشور جهان آغاز به کار کرد.

در این دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ضمن برگزاری دو کارگاه آموزشی تحت عناوین چگونه کمپین طراحی کنیم؟ و طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی، هشت مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی ارائه شد.

طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی - آموزشی، در مجموع 650 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور، با چگونگی طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی آشنا شدند.

در این مراسم دکتر بارت دی وریس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور و دبیر همایش، جمعی از مدیران مسئول رسانه ها، اساتید علوم ارتباطات و روابط عمومی از جمله ساروخانی به ایراد سخن پرداختند.

همچنین در ادامه، 11 کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم رونمایی و 55 برگزیده حوزه های علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 نیز معرفی و تجلیل شدند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا