طراحی و تولید ورق گالوانیزۀ پراستحکام در فولاد مبارکه

طراحی و تولید ورق گالوانیزۀ پراستحکام در فولاد مبارکه

دنیای معدن - مدیر متالورژی و روشهای تولید فولاد مبارکه از طراحی و تولید ورق گالوانیزۀ پراستحکام در فولاد مبارکه خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، محسن مصدق با اشاره به اینکه یکی اهداف و استراتژیهای این شرکت تولید محصولات ویژه با ارزشافزودۀ بیشتر است گفت: با همکاری واحدهای متالورژی و روشهای تولید، فولادسازی، نورد گرم و سرد و کارکنان شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، گرید S۳۵۰ GD که از گریدهای پراستحکام در حوزۀ ورقهای گالوانیزه است، مطابق با استاندارد EN ۱۰۳۴۶ طراحی و تولید شد.

در همین خصوص، علیرضا مولوی کارشناس متالورژی و روشهای تولید فولاد مبارکه نیز افزود: این گرید فولادی که قبلا از خارج از کشور تأمین میشد، در ساخت قطعات اتوبوس، پروفیل مورداستفاده در مینیبوسسازی و سایر مصارفی که نیاز به استحکام دارند، کاربرد دارد.

وی با بیان مشخصات فنی ورق گالوانیزۀ پراستحکام گرید S۳۵۰ GD گفت: این نوع ورق حدود ۱۵/۰ کربن و ۱/۱ درصد منگنز دارد و دارای استحکام تسلیم حداقل ۳۵۰ مگاپاسکال و استحکام نهایی حداقل ۴۲۰ مگا پاسکال است و با شرایط مناسب نورد گرم و نیز اعمال پارامترهای مناسب در نورد سرد، بهصورت فولهارد و با ارائۀ پارامترهای مناسب بهصورت گالوانیزۀ ورق خودرو با پوشش ۱۸۰ گرم بر مترمربع تولید شده است.

مولوی با تأکید بر اینکه تمامی تستهای مکانیکی و سطح پوشش این محصول با موفقیت انجام شده و مورد تأیید مصرفکننده قرار گرفته است، در پایان از تمامی همکارانی که در کسب این موفقیت ارزشمند ایفای نقش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

اینجانب با اندوختۀ تجربۀ مدیریتی خود در طی سالهای مختلف و مسئولیتهای گوناگون، آمدهام تا به پشتوانۀ دانش، اشتیاق و مشارکت یکایک کارکنان عزیز فولاد مبارکه، با شتاب بیشتر، اهداف بلند ترسیمشده را محقق سازیم و نقش کلیدی خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی مطابق منویات مقام معظم رهبری ایفا نماییم.

امید است با همدلی و همراهی در محیطی توأم با نشاط و رضایت، قلههای بزرگی را در توسعۀاقتصادی کشور فتح کنیم و موجبات سربلندی کشور عزیزمان را در سطح جهانی فراهم سازیم.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا