فرمول قیمت‌گذاری ممکن است با تغییر وزیر عوض شود

فرمول قیمت‌گذاری ممکن است با تغییر وزیر عوض شود

رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران گفت: به نظر می‌رسد با تغییر وزیر صنعت ممکن است فرمول قیمت‌گذاری تغییر و قیمت‌ها کاهش پیدا کند اما در حال حاضر با تصمیم اشتباه وزیر صنعت قیمت‌ها روز به روز در حال افزایش است.

 

مهدی‌ پورقاضی، با اشاره به افزایش قیمت‌های پایه محصولات اظهار کرد: در روز‌های اخیر انجمن ملی صنایع پلاستیک، نامه‌ای برای ضرورت لغو ماده ۳ ( قیمت‌گذاری براساس میانگین ۴ هفته) صادر کرده است و به دنبال این هستیم که این مسئله را لغو کنیم که متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.
وی افزود: نظر انجمن صنایع ملی پلاستیک بر این است که نباید ملاک قیمت‌گذاری، میانگین ۴ هفته باشد مگر اینکه قیمت‌گذاری زیر قیمت پایه نیز مجاز باشد.
رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر روش قیمت‌گذاری میانگین ۴ هفته‌ای طبق دستور وزارت صنعت انجام می‌شود اما با وزارت صنعت و سازمان حمایت در حال رایزنی هستیم تا این روش قیمت‌گذاری لغو شود و امیدواریم که در این زمینه موفق شویم.
وی بیان کرد: به نظر می‌رسد با تغییر وزیر صنعت ممکن است فرمول قیمت‌گذاری تغییر و قیمت‌ها کاهش پیدا کند اما در حال حاضر با تصمیم اشتباه وزیر صنعت قیمت‌ها روز به روز در حال افزایش است

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا